Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens voor producten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lens voor producten

    collega's,

    Ik heb hier al vele reviews zitten lezen over macro-fotografie, maar geraak er niet uit en heb er geen ervaring in.

    Ik wil meer producten fotograferen: vorken, fles, glas, broodrooster, lipstift, sierraad,... Dus niet het superkleine gedoe, ook niet het supergrote.

    Ik heb een canon 50mm 1,4. Nu is mijn vraag de volgende:

    Biedt een macro 50 mm een meerwaarde voor dit type onderwerpen? Ik vermoed dat een tamron 90mm of canon 100mm niet geschikt is?

    Oh ja, misschien nuttige info: heb nu nog een canon 20D, binnenkort wordt dit een 5D

    groetjes!

    York

  • #2
    Re: lens voor producten

    Oorspronkelijk geplaatst door York Bekijk bericht
    collega's,

    Ik heb hier al vele reviews zitten lezen over macro-fotografie, maar geraak er niet uit en heb er geen ervaring in.

    Ik wil meer producten fotograferen: vorken, fles, glas, broodrooster, lipstift, sierraad,... Dus niet het superkleine gedoe, ook niet het supergrote.

    Ik heb een canon 50mm 1,4. Nu is mijn vraag de volgende:

    Biedt een macro 50 mm een meerwaarde voor dit type onderwerpen? Ik vermoed dat een tamron 90mm of canon 100mm niet geschikt is?

    Oh ja, misschien nuttige info: heb nu nog een canon 20D, binnenkort wordt dit een 5D

    groetjes!

    York
    Wij zijn op het werk gegaan voor de volgende lenzen en camera.
    Dit dient wel hoofdzakelijk om schoenen te fotograferen.

    • Canon EOS 5D
    • Canon EF 135mm f/2.0 L
    • Canon EF 85mm f/1.2 II L
    • Canon EF 50mm f/1.4
    • Canon EF 24-105 f/4.0 IS L (om eventueel reportage-werk te doen)
    • En de nodige studioflitsers en softboxen


    Ik weet niet als je hier iets aan hebt. Maar het zijn absoluut droom-lenzen om mee te werken!

    Greetz
    Sharkdog.
    How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

    Portfolio Website

    Comment

    Working...
    X