Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cashback bij een 400d loopt nog maar enkele dagen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cashback bij een 400d loopt nog maar enkele dagen ?

    Hallo iedereen,

    Ik ben van plan me een 400D aan te schaffen met het nodige glas. Nu lees ik hier en daar op dit forum dat er een cashback boekje bij zit dat tot 31/12/2006 loopt ... Wat met degenen die dat toestel dan, zeg maar, in het begin van januari kopen ? Krijgen die dan geen cashback, of worden die boekjes ook ge-updated ? Het lijkt me raar dat je dan ineens niks meer zou krijgen. Trouwens, dan loop ik nog dat 512 MB CF kaartje ook mis, en dat is toch altijd handig om extra op zak te hebben.
    Een andere vraag is aangaande Konijnenberg. Op hun site staat (op dit moment) dat de body als apart item in bestelling is, enkel de kits zijn nog voorradig. Nu heb ik al begrepen dat die kitlenzen niet veel waard zijn, dus dat is dan een weggesmeten meerprijs ? De kits met een battery grip interesseren me niet, want die heb ik al van mijn ex-350D. Dus blijven er maar twee keuzes van kits over, die met de 18-55 of die met de 17-85 ...
    Of wacht ik dan toch beter tot de body's apart binnen zijn met het gevolg die cashbacks te verliezen ?

    Anders zal ik me moeten reppen, d.w.z. dat ik nog maar 3 dagen te gaan heb ...

    mvg

    Ronny
    Last edited by fotomanneke; 28 december 2006, 00:27.
    Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

  • #2
    Re: cashback bij een 400d loopt nog maar enkele dagen ?

    Vanaf 2007 gaat Canon Europe de prijzen in heel Europa gelijk trekken en worden de prijzen naar het niveau gebracht van de UK en Frankrijk.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

    Comment


    • #3
      Re: cashback bij een 400d loopt nog maar enkele dagen ?

      wil dat dus zeggen dat bv de prijzen van in nederland een stuk hoger gaan zijn?
      *** Canon 350d ***

      Comment


      • #4
        Re: cashback bij een 400d loopt nog maar enkele dagen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
        Vanaf 2007 gaat Canon Europe de prijzen in heel Europa gelijk trekken en worden de prijzen naar het niveau gebracht van de UK en Frankrijk.
        Dezelfde vraag als jpke ... gaat het in België dan duurder worden als je bij bv. konijnenberg koopt ? Dan zal ik zeker moeten proberen nog voor nieuwjaar gesteld te zijn ...
        Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

        Comment


        • #5
          Re: cashback bij een 400d loopt nog maar enkele dagen ?

          Let maar op wat er in januari gaat gebeuren met de prijzen van Canon lenzen.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment


          • #6
            Re: cashback bij een 400d loopt nog maar enkele dagen ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
            Let maar op wat er in januari gaat gebeuren met de prijzen van Canon lenzen.
            Jamaar, stijgen of dalen ? Dat is wel belangrijk
            Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

            Comment


            • #7
              Re: cashback bij een 400d loopt nog maar enkele dagen ?

              Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk bericht
              Jamaar, stijgen of dalen ? Dat is wel belangrijk
              Wie weet het nu ?

              Comment


              • #8
                Re: cashback bij een 400d loopt nog maar enkele dagen ?

                Oorspronkelijk geplaatst door Dirk007 Bekijk bericht
                Wie weet het nu ?
                De prijzen gaan omhoog.
                http://barthuysmans.smugmug.com/
                BD0338BE

                Comment

                Working...
                X