Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hondenleven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hondenleven

    ... is niet altijd, zoals bij ons, een leven om te benijden



    Iso 200 - 155mm - f5,0 - 1/4000s
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

  • #2
    Re: Hondenleven

    Ziet er wel ne sukkel uit och arme da beest.

    Comment


    • #3
      Re: Hondenleven

      toevallig één uit Thailand?
      Ik heb er daar 100den zulke gezien, en niet enkel in Bangkok, iedere mini dorpje had zijn eigen bende straathonden, soms zag je ze gewoon langs straat doodliggen...
      Ik zat daar in een wildlife rescue center nabij een klein dorpje en daar gingen ze soms de straat op en gaven koekjes aan de honden met antibiotica tegen de infecties en tegen de huidproblemen en luizen.
      Maar het is een druppel op een hete plaat...

      Wat China doet is helemaal verkeerd, daar hebben ze er ook veel maar vanwege de olympische spelen dacht ik slaan ze die gewoon op straat dood met knuppels.
      Zelfs niet geregistreerde huisdieren van mensen (goed onderhouden honden) nemen ze in beslag en slaan ze dood.
      Maar welke wrede dingen doen ze niet in China...

      heel zielig voor die dieren om ze elke dag opnieuw te zien bedelen om eten en zich (letterlijk) doodkrabben/bijten
      You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
      www.koendd.be

      FZ50

      Comment


      • #4
        Re: Hondenleven

        aandoenlijk beeld hoor en de schaduw maakt het alleen maar erger.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Hondenleven

          ocharme dat beestje
          Groetjes Vicky

          Comment


          • #6
            Re: Hondenleven

            Ik weet wel dat men in andere culturen anders om gaat met dieren, maar ik moest toch wel even slikken toen ik deze foto zag. Geen haren meer op zijn staart, allemaal kale ontstoken plekken, erg triest hoor.
            Mijn foto´s zijn hier te bekijken: http://www.pbase.com/marga_dd
            en hier http://www.als-kat-en-hond.nl
            Ik fotografeer met Olympus E3 en E 510

            Comment


            • #7
              Re: Hondenleven

              Van een hondenleven gesproken
              mvg,
              Ludo V.

              Comment


              • #8
                Re: Hondenleven

                Ocharme dat beestje!!
                Wel knap vastgelegd.
                Is humor van de bovenste plank weggelegd voor kleine mensen?

                foto's

                Comment


                • #9
                  Re: Hondenleven

                  toevallig één uit Thailand?
                  Nee, een Rafjastaanse Sukkelaar (Indië) ... in grote tegenstelling tot mijn Tibetaanse Terriër die hier op een 5cm dik tapijt ligt te slapen en als hij 1/2 uurtje alleen moet blijven denkt dat hij de grootste sukkelaar ter wereld is . Of hoe realitief alles wel is ...

                  In ieder geval waren er daar honderden te zien. Meer dan heilige koeien en op één of twee na (ja, ik heb er aan de leiband gezien) allemaal echte groooote sukkelaars.
                  The quickest way to make money at photography is to sell your camera

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hondenleven

                    Oorspronkelijk geplaatst door t.billy Bekijk bericht
                    Nee, een Rafjastaanse Sukkelaar (Indië) ... in grote tegenstelling tot mijn Tibetaanse Terriër die hier op een 5cm dik tapijt ligt te slapen en als hij 1/2 uurtje alleen moet blijven denkt dat hij de grootste sukkelaar ter wereld is . Of hoe realitief alles wel is ...

                    In ieder geval waren er daar honderden te zien. Meer dan heilige koeien en op één of twee na (ja, ik heb er aan de leiband gezien) allemaal echte groooote sukkelaars.

                    Of misschien, gewoon allemaal, huidparasieten zoals schurft(sarcoptes sc.) of demodecie. Vrij besmettelijk bij de hond.
                    Neemt niet weg, dat ze met zekerheid minder goed verzorgd zijn dan hier. En dat ze meer vatbaar zijn voor deze ziekten.

                    Groeten
                    Jo
                    Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

                    Comment

                    Working...
                    X