Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wild paard

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wild paard

    Het weer was verre van mooi voor foto's, maar ik moest gewoon weer eens foto's maken.

    De wei lag er weer redelijk bij om de paardjes buiten te laten, en onder de flinke nevel met een (te) lage sluitertijd heb ik deze actie foto's van onze New Forest pony gemaakt.

    (Ze heeft de gewoonte eerste te gaan rollen zodat ze lekker vies op de foto komt te staan...)






  • #2
    Re: Wild paard

    In je eerste mooi de beweging vastgelegd
    En haar houding in je derde, zo van héhé heb je gezien wat ik kan
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: Wild paard

      leuke beelden hoor, wel wat jammer van de toch wel ontbrekende scherpte.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Wild paard

        Leuke actiefoto's. Die 2e herken ik maar al te goed, heb zelf ook een New Forest gehad, lekkere eigenwijze beesten en bokken dat ze kon

        Gr. X.

        Comment


        • #5
          Re: Wild paard

          Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
          Leuke actiefoto's. Die 2e herken ik maar al te goed, heb zelf ook een New Forest gehad, lekkere eigenwijze beesten en bokken dat ze kon

          Gr. X.
          Nou en of!

          En slim heh, als ze buiten staat moeten we aan alle schuurdeuren touwen binden want anders doet ze met haar neus en tanden de deur open.

          Comment


          • #6
            Re: Wild paard

            Leuke anekdote ...
            Ze kon springen als de beste. Alleen met springwedstrijden liep ze het 1e parcours foutloos en met de 2e mange had ze nooit meer zin en had ik gewoon 3 weigeringen op het meest simpele sprongetje . Cross vond ze heerlijk En idd, extra sloten op de staldeur

            Gr. X.

            Comment


            • #7
              Re: Wild paard

              Deze heeft M niveau gedaan, maar dat was voor onze tijd.
              Ze is 21 jaar. (Haar vader was Dukes, een top New Forest)
              Toen wij haar kochten was ze een beetje in de steek gelaten door verkeerde eigenaren. Nu blinkt ze weer en zit vol kattekwaad. Per toeval hebben we ook een vorige eigenaar leren kennen in de tijd dat ze nog M niveau deed. (Dat was ook een goed baasje voor haar.)

              Als het wat minder grijs weer is komen er nog wel nieuwe foto's

              Comment

              Working...
              X