Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winter Pret in Brussel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winter Pret in Brussel

    Ik heb nog nooit eerder hier een foto gepost. Dus, bij wijze van test, hier een fotootje genomen op de kerstmarkt te Brussel.


  • #2
    Re: Winter Pret in Brussel

    vind hier het ingenomen camerastand wel apart en scherp waar het moet zijn.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Winter Pret in Brussel

      Wel speciaal
      Ik neem aan dat deze foto vers uit de camera komt en nog geen photoshop heeft gezien, niet? Ik zou de lucht wat bijwerken...

      Grt,
      JanMetDePet
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

      Comment


      • #4
        Re: Winter Pret in Brussel

        origineel toch wel qua standpunt/compo.

        Denk niet dat er nog veel moet aan verbeterd worden

        Comment


        • #5
          Re: Winter Pret in Brussel

          Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
          Wel speciaal
          Ik neem aan dat deze foto vers uit de camera komt en nog geen photoshop heeft gezien, niet? Ik zou de lucht wat bijwerken...

          Grt,
          JanMetDePet
          Ik begrijp je reactie. Zoals ik al zei, is dit mijn eerste post. Ik heb de foto, in PhotoShop, gewijzigd naar een resolutie van 900x601 en als JPG gesaved in quality=High. Ik was tevreden over het resultaat.
          Maar wat blijkt nu? Na het posten heeft de foto hier heel wat aan zijn kleuren verloren. De mooie blauwe lucht en het mooie oranje in het rad zijn verdwenen.
          Nochtans, als ik op mijn PC, via Windows Explorer, de foto bekijk die ik doorstuurde, is het OK.
          Maar als ik de foto bekijk op mijn WebSpace, is het al om zeep. Ik gebruikte TotalCommander v6.0 om de foto van mijn PC naar mijn WebSpace te versturen en tijdens deze transfer, verloor de foto de dynamiek van zijn kleuren.
          Ik begrijp niet hoe zoiets mogelijk is.
          Marc
          Last edited by marcp; 25 december 2006, 10:03.

          Comment


          • #6
            Re: Winter Pret in Brussel

            Oorspronkelijk geplaatst door marcp Bekijk bericht
            Ik begrijp je reactie. Zoals ik al zei, is dit mijn eerste post. Ik heb de foto, in PhotoShop, gewijzigd naar een resolutie van 900x601 en als JPG gesaved in quality=High. Ik was tevreden over het resultaat.
            Maar wat blijkt nu? Na het posten heeft de foto hier heel wat aan zijn kleuren verloren. De mooie blauwe lucht en het mooie oranje in het rad zijn verdwenen.
            Nochtans, als ik op mijn PC, via Windows Explorer, de foto bekijk die ik doorstuurde, is het OK.
            Maar als ik de foto bekijk op mijn WebSpace, is het al om zeep. Ik gebruikte TotalCommander v6.0 om de foto van mijn PC naar mijn WebSpace te versturen en tijdens deze transfer, verloor de foto de dynamiek van zijn kleuren.
            Ik begrijp niet hoe zoiets mogelijk is.
            Marc
            Werk je in een andere kleur space? vb adobe? Het met in srgb staan voor het web.

            Comment

            Working...
            X