Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

    Hallo beste BD'rs,

    ik kreeg de vraag van Bruno De La Haye om de volleybalwedstrijd Jeugdcup te Maaseik op 29 en 30 december te fotograferen. Bedoeling is sfeerbeelden te maken van de wedstrijden en het randgebeuren.

    Ikzelf kan er jammer genoeg niet bij zijn, maar heb Bruno voorgesteld hier op BD de vraag te stellen naar geinteresseerde fotografen. Het is zeer leerrijk voor diegene die eens een volleybalwedstrijd wil fotograferen!

    Verleden jaar heb ik enkele foto's met nog andere BD'rs genomen. Ook Lut heeft er prachtige foto's gemaakt.

    Mijn foto's vind je HIER
    Indien je interesse hebt mag je contact opnemen met:

    Bruno De La Haye (voorzitter) op bruno.delahaye@skynet.be of gsm
    0478 / 885 668

    Heel veel succes!

    Greetz, RonnyE
    Last edited by RonnyE; 24 december 2006, 10:34.

  • #2
    Re: fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

    Misschien nog even naar boven halen. Lut, heb jij ook nog een link met jouw foto's?

    Greetz, RonnyE

    Comment


    • #3
      Re: fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

      Ze staan niet meer online.
      Het was zeker prettig om je bij zo een sportevenement eens uit te leven.
      Voor dit jaar is mijn agenda reeds gevuld vanaf 29 dec. tot volgend jaar.
      (Er bestaat een heel klein kansje dat ik mijn agenda moet wijzigen en dan ben ik wel vrij op die dagen)

      Comment


      • #4
        Re: fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

        Maaseik, hmmmm, niet echt bij de deur, toch een 100 - tal kilometer voor mij.

        Misschien is zaterdag 30 dec eventueel mogelijk ( kan nog niets met zekerheid zeggen ). Vrijdag 29 dec is echt onmogelijk.

        Hier zijn enkele fotoreeksen van voleyball uit de eredivisie :



        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

          ik heb een mailtje gestuurd naar bovenstaand adres, ben vooral geintereseerd in de vrijdag, heb deze zomer een namiddag beeldekes gemaakt op het beach volley in leuven, zijn nu andere omstandigheden maar heb nu dan ook een betere lens dan deze zomer

          vriendelijke groeten, dimidub
          ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
          http://www.flickr.com/photos/dimidub/

          Comment


          • #6
            Re: fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

            de fortiscup dateert nu al van vorige week maar heb net mijn foto's online zien staan in het album van de club http://www.fortiscup.be/ link jeugdfortiscup en daarna fotoboek finales

            vriendelijike groeten, dimidub
            ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
            http://www.flickr.com/photos/dimidub/

            Comment


            • #7
              Re: fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

              Mooi werk
              Groeten,
              Ludo

              Comment


              • #8
                Re: fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

                Oorspronkelijk geplaatst door DimiDub Bekijk bericht
                de fortiscup dateert nu al van vorige week maar heb net mijn foto's online zien staan in het album van de club http://www.fortiscup.be/ link jeugdfortiscup en daarna fotoboek finales

                vriendelijike groeten, dimidub
                Goeie shots bij, jij hebt blijkbaar gebruik mogen maken van je flits of je had echt wel een goed verlichte zaal???
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

                  Awel , ben heel blij dat je zo een goede foto's gemaakt hebt. Was interessant hé en de organisatoren zullen blij zijn!

                  Bedankt dat je tijd kon vrijmaken !

                  Greetz, RonnyE

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotografen gezocht voor Fortis Jeugdcup Volleybal Maaseik

                    @ Franciskine : heb geen flits gebruikt in de zaal, die was goed genoeg verlicht, gelukkig maar, heb wel flits gebruikt bij de prijsuitreiking en vind werken met flits niet zo plezant want ben daar gene straffe in

                    @ RonnyE : graag gedaan, vond het heel plezant om te doen en was inderdaad ook leerrijk, voor mijn part voor herhaling vatbaar, dus als je nog eens verlegen bent om een fotograaf, je weet mij te vinden he

                    voor de rest bedankt voor de goede reacties

                    vriendelijke groeten, dimidub
                    ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
                    http://www.flickr.com/photos/dimidub/

                    Comment

                    Working...
                    X