Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoe fotobuch-software engels krijgen ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hoe fotobuch-software engels krijgen ?

    hallo,

    Ik heb hier net al zitten zoeken op het forum, maar ik weet nog altijd niet hoe ik die software Engels kan krijgen. En volgens wat ik hier in diverse discussies gelezen heb, zou die software ook in het Engels moeten bestaan . Kan iemand mij de gouden tip geven, want dat Duits ... .
    Alvast bedankt !

  • #2
    Re: hoe fotobuch-software engels krijgen ?

    Boven in het menu:

    'Extras > Einstellungen Bearbeiten'

    Er verschijnt dan een venster waar je onderaan de Sprache kan veranderen van 'Deutsch' naar 'English'.
    Dan enkel nog de software herstarten.

    Peter

    Comment


    • #3
      Re: hoe fotobuch-software engels krijgen ?

      Voor zover ik weet was enkel de vroegere software ook in het engels te krijgen.
      Onlangs zijn ze overgestapt naar en ander pakket en dat is niet meer in het engels :-(((
      Groetjes,
      FilMar, Beeldbrouwer ;-)
      * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

      Comment


      • #4
        Re: hoe fotobuch-software engels krijgen ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Dippie Bekijk bericht
        Boven in het menu:

        'Extras > Einstellungen Bearbeiten'

        Er verschijnt dan een venster waar je onderaan de Sprache kan veranderen van 'Deutsch' naar 'English'.
        Dan enkel nog de software herstarten.

        Peter
        Perfect !! Dank u, dat werkt (en ik heb de soft pas gisteren gedownload, dus met de 'laatste' gaat het ook hoor).
        Toch triestig he, als een mens geen Duits kan

        Nog eens bedankt !!

        Comment


        • #5
          Re: hoe fotobuch-software engels krijgen ?

          De Emails met de bestelling zijn helaas ook nog volledig in het Duits.
          Maar gelukkig zijn er ook vele online vertaal sites. Copy/paste op zo'n site en je zal het wel kunnen lezen.
          Tot sluitertijd, Dirk

          Comment

          Working...
          X