Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bonte specht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bonte specht

    weet niet juist of het kleine of grote is, ik dacht kleine, maar mn boekje is tijdelijk spoorloos om het op te zoeken
    is n fameuze crop, t beestje zag ik van ver aankomen, ging de boompjes af... en kwam steeds dichter, tot mn ma met de auto thuiskwam en hij er vandoor ging hopelijk zie ik hem morgen weer en komt mn ma dan niet thuis

    One life, live it!
    vernieuwde site: natuurbeeld

  • #2
    Re: Bonte specht

    je ma weghouden en nog dichter proberen te komen ... deze specht loont duidelijk de moeite van het "nogmaals proberen"
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

    Comment


    • #3
      Re: Bonte specht

      Gewoon wat speciale bonte spechten snoepjes in de boom hangen en met je camera klaar gaan staan.
      Ik hoop voor je dat ie terug komt.
      Marlies
      Groetjes Marlies

      https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: Bonte specht

        ik heb nu in n krulwilg vlak voor mn schuilhut apennootjes gehangen, daarheb ik al groene zien op afkomen, maar toen zat ik niet id kast
        waar zou ik ze anders nog mee kunnen lokken?
        kvrees wel dat mn kast te dicht bij die boom staat waardoor ik em met mn 300mm iets te beeldvullend zal hebben... maar je kan altijd proberen
        One life, live it!
        vernieuwde site: natuurbeeld

        Comment


        • #5
          Re: Bonte specht

          toch een leuk shot vind ik, zo tussen die takken.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Bonte specht

            Het is zeker een grote, maar volgens mij een ondersoort nl. een major, volgens dat ik heb kunnen weervinden in mijn boekje.
            Mooie foto trouwens.

            Groeten Franky
            Nikon D200 - Sigma 120-300mm f2.8 - 1.4 TC - Sigma 18-200mm f3.5-6.3 - Tamron macro 90mm f2.8

            Comment


            • #7
              Re: Bonte specht

              Je hebt gelijk over de soort. Een Grote bonte specht. Kleine is zo groot als een Huismus. Op mijn scherm toont de foto een beetje te veel ruis. Opnieuw proberen en dichterbij komen loont de moeite.

              Richard
              www.richardburgmeijer.nl

              Comment


              • #8
                Re: Bonte specht

                naar mijn idee staat de specht, ook al is de foto misschien niet perfect, er erg mooi op en dat maakt het toch echt een bijzondere foto. Nu maar hopen dat je nog meer van zulke momenten meemaakt.
                Leon Loeffen

                Comment


                • #9
                  Re: Bonte specht

                  Zoals hierboven al opgemerkt werd, de foto zelf is niet perfect maar het beestje staat er toch mooi op, vooral de mooie witte borstpluimen komen goed tot hun recht
                  Zijn idd prachtige vogels die ik ook regelmatig, samen met o.a. mussen en mezen aan de voedertakken zie hangen bij mij ouders thuis.
                  Ik hoop ook dat hij terugkomt zodat je er nog enkele mooie kliekskes kan van maken!

                  Uw moeder .. hoe durft ze
                  BD0723BE

                  Comment

                  Working...
                  X