Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coca Cola Truck

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Coca Cola Truck

    Hallo,

    Gisterenavond was er zo'n truck van Coca Cola te zien in Izegem.
    Alvorens te vertrekken naar m'n werk even langs geweest... wat een volk!!!
    Ik hoopte toch op wat minder opkomst, dit zou het makkelijker maken om te fotograferen.
    Uiteindelijk heb ik er niets beters op gevonden om lange sluitertijden te gebruiken
    zodat de 'voor-m'n-lens-lopende-mensen' minder zichtbaar zouden zijn.

    Toch is dit één van de foto's:


    Greetz,

    Thijs

  • #2
    Re: Coca Cola Truck

    Om heel eerlijk met je te zijn vind ik het geen bijzondere foto.
    Beetje fletse dagelijkse registratie van een vrachtwagen.
    Wellicht een lager standpunt volgende keer, of zorgen dat die huizen niet op de achtergrond waren, of in ieder geval wat uitgeblurd.
    Volgende keer wat contrast toevoegen, en zorgen dat je kleuren wat meer knallen?

    Comment


    • #3
      Re: Coca Cola Truck

      ter verdediging van de fotograaf: ik heb niet de indruk dat hij veel keus had in de compositie

      erik
      erik, Nikon materiaal

      'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

      Comment


      • #4
        Re: Coca Cola Truck

        Ik vind de foto geslaagd: geen alledaags zicht, duidelijk, onderwerp is er, en belangrijker; ik mag genieten van een truck die ik niet heb gezien!


        thumbs up!



        En ik heb 't niet over fotokwaliteiten maar over ' 't moment'

        Comment


        • #5
          Re: Coca Cola Truck

          ik zou al blij zijn dat ik die truck eens te zien zou krijgen.

          dus ongeacht het volk of het standpunt oor mij een

          grreetzzz

          iceman
          Groetjes Rudy
          Canon EOS 5DMKII / EF 28-300mm f/3.5-5.6 L IS USM

          Comment


          • #6
            Re: Coca Cola Truck

            Langer belichten.

            Dan ondervind je minder problemen door voorbijlopende mensen (hoe langer de sluitertijd, hoe minder je er van ziet) en dan hoef je de donkere partijen achteraf minder op te halen, en vermijd je de fletse kleuren waar je nu mee zit.


            seppuku.

            Comment


            • #7
              Re: Coca Cola Truck

              Oorspronkelijk geplaatst door erikdk Bekijk bericht
              ter verdediging van de fotograaf: ik heb niet de indruk dat hij veel keus had in de compositie

              erik
              Ter verdediging van mezelf : je hebt natuurlijk wel de keus om een stapje naar links of naar rechts te zetten, en om je camera in portrait of landscape houding te houden. Dat zijn dingen waar je in moeilijke situaties je foto toch net dat beetje onderscheidendheid mee kan geven.
              Het langere sluitertijden geven is trouwens een mooie manier geweest om toch je publiek voor de auto redelijk te vervagen
              Wellicht je foto volgende keer wat helderder maken en wat meer contrast toevoegen. Maar dat schreef ik vorige keer ook al

              Comment


              • #8
                Re: Coca Cola Truck

                Dat is de truck voor de vtm kerstparade, en die is net voor m'n deur gepasseerd.
                Als je hem tijdens een parade zou fotograferen heb je minder truck in je beeld maar misschien meer sfeer

                Groetjes uit het overbevolkte Lier
                Kiona

                Comment

                Working...
                X