Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Historic Walk Bastogne 2006

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Historic Walk Bastogne 2006

    Dit weekend op pad geweest en mooie wandeling gemaakt met onderweg vele plaatsen waar men aan reenacting deed... Heb me reuze geamuseerd...

    Tim Wilmsen



    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

  • #2
    Re: Historic Walk Bastogne 2006

    Prachtig, hier hou ik van, alleen jammer dat het niet zo koud en miserabel was als 62 jaar geleden
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

    Comment


    • #3
      Re: Historic Walk Bastogne 2006

      inderdaad... 2j. geleden was 't bitter koud... heb toen serieus gerild met de avonddefilé.... Jammer dat er dit jaar geen "Duitse reenact" was... Blijkbaar ligt 't heel nog gevoelig bij de mensen daar... (moet aangevraagd worden natuurlijk...)

      Tim Wilmsen
      Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

      Comment


      • #4
        Re: Historic Walk Bastogne 2006

        Mooie reeks
        Meer foto's op mijn website

        Comment


        • #5
          Re: Historic Walk Bastogne 2006

          Knap! Ik ben niet kunnen gaan wegens andere verplichtingen maar volgend jaar ga ik er proberen bij te zijn.
          Canon 5D - 135 L 2.0 - 50 1.8

          Comment


          • #6
            Re: Historic Walk Bastogne 2006

            Wel, heel mooi in beeld gebracht imho
            Mooie omzetting naar sepia, net foto's uit die tijd

            Comment

            Working...
            X