Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tablet Pc ipv. Epson P2000 of andere externe opslag?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tablet Pc ipv. Epson P2000 of andere externe opslag?

    Heeft iemand hier ervaring met een tablet pc voor afladen van geheugenkaartjes ?
    Volgens mij kan je er ook heel wat op kwijt, weegt veel minder dan een laptop, en je kan er zelfs een paar programma's op draaien, zie ik soms iets over het hoofd

  • #2
    Re: Tablet Pc ipv. Epson P2000 of andere externe opslag?

    Een tablet pc, is gewoon een nieuwere versie van de laptop. Het komt er gewoon niet echt door, ik snap ook niet waarom. Ik heb het eens in mijn leven in mijn handen gehad, supper handig , maar bij ons op het werk blijven ze ook gewoon zweren voor laptops.

    Dit is een volwaardige laptop, zo een tablet pc, kan zelfs zo gebruikt worden, maar heeft als + punt dat je zelfs het toetsenbord niet nodig hebt, je kan erop schrijven, zoals op een pda.
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: Tablet Pc ipv. Epson P2000 of andere externe opslag?

      Ik heb hier beide in gebruik, de Tablet is makkelijker als je nog iets met de foto's wil doen, de P2000 is sneller en het scherm is beter (ook kleiner natuurlijk)

      Het grote voordeel van de Tablet blijven de extra programma's, er draait gewoon XP op (tablet edition) met photoshop enz...
      Verder heb je Wireless, LAN en nog wat van die dingen die ik al eens gebruik op vakantie.

      De prijzen liggen ook wel wat uit elkaar.
      "In all things, the supreme excellence is in simplicity."

      Comment


      • #4
        Re: Tablet Pc ipv. Epson P2000 of andere externe opslag?

        ik heb natte dromen (nou ja) van een tablet PC in een Wifi omgeving om mijn zaaltoer te doen. Nu moet ik voortdurend naar de (vaste) PC lopen om de nieuwe resultaten van patiënten te bekijken, met een tablet PC zou ik dat gewoon aan het bed van de patient zelf kunnen doen. Maar ja, IT afdeling vindt dat wat duur + heeft vragen bij de privacy van tablet PCs...

        erik
        erik, Nikon materiaal

        'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

        Comment

        Working...
        X