Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji Finepix S5600 en kaartlezer; Help!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji Finepix S5600 en kaartlezer; Help!

    Hallo,

    Ik ben van plan de Fuji Finepix S5600 aan te schaffen. Dit wordt dan mijn eerste 'echte' camera. Nu weet ik alleen niet zo goed wat je zoal voor assecoires erbij moet kopen. Het is bv. handig om extra geheugen te kopen en speciale batterijen, maar hoe zit het precies met zo'n geheugenkaart? Heb je daar een kaartlezer voor nodig om de foto's op je computer te kunnen zetten of kan dit allemaal gewoon met de usb-stick? Sorry voor deze (misschien domme) vraag, maar ik heb er allemaal nog niet zo veel verstand van.

    Groetjes Nicole

  • #2
    Re: Fuji Finepix S5600 en kaartlezer; Help!

    Een kaartlezer kopen is misschien handig maar zeker niet verplicht. Al de hedendaagse camera's hebben een USB-aansluiting waarmee je de foto's rechtstreeks kan overzetten naar je PC. (meestal is de USB-kabel trouwens meegeleverd met het toestel, zoniet zal je nog enkel een USB-kabeltje moeten kopen)
    Wat het geheugen betreft : er wordt zelden een grote geheugenkaart meegeleverd met het toestel. Om toch een groot aantal foto's te kunnen trekken met je S5600 denk ik dat je een 512MB of 1Gb kaart zal moeten aanschaffen.
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

    Comment

    Working...
    X