Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hulp ivm met statief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • hulp ivm met statief

    is dit een goed statief??

    Rockads Marketing Hub yakında bu alan adında hizmet vermeye başlayacak.


    Grtz,

    fotografken
    Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

  • #2
    Re: hulp ivm met statief

    Dat is idd een goed statief.
    Ik heb er nu een van manfrotto ( vergelijkbaar type ).
    Dit statief heeft goeie pootjes onderaan ( die dan mijn statief ben ik reeds verloren.
    Dat statief heeft dezelfde kop met 2 spanplaatjes ( snelkoppeling ). Ik had er maar één bij mijn statief.
    Op dat statief is er een schuimrubberen coating om vast te houden. Zeer goed bij frisse temperatuur. Dat statief van mij is in alu en niet echt warm om een 10 tal min in de hand te houden.
    De poten van dat statief schuiven uit door aan een klepje te trekken ( snelkoppeling ). Ik moet schroesjes losdraaien en trekken/sleuren aan mijn poten om het statief op te zetten. Ik heb dan ook 3 maal zoveel tijd nodig om mijn statief op te zetten dat jij zou hebben met dit statief.
    En de prijs is nog de helft niet van mijn statief !!!!

    Ook is het hoofd in het metaal, dus geen gewiebel en gekantel met die plastiek ( pruts ) kopkes...

    Zeker kopen !!
    ( Kijk ook eens bij top-foto naar de prijs )

    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: hulp ivm met statief

      Ik heb ook zo'n statief, prachtig stotief voor z'n prijs. Natuurlijk staat een manfrotto van het dubbel van de prijs steviger op z'n poten. Maar voor die prijs is dit echt een prachtig statief.
      Nieuw bij top-foto.de kost dit statief 54 euro ( + 18 euro verzendkosten = 72 euro ). Ik zou het dus daar kopen.

      Bert

      Comment


      • #4
        Re: hulp ivm met statief

        Zoals dit statief staat opgesteld!!!! lens van +- 1.500 gr gewoon aan toestel dat dan weer op statief gemonteerd ,die durft nogal wat.
        Zo objectief als mijn objectieven.....
        bd 616 be MVG Jan

        Comment


        • #5
          Re: hulp ivm met statief

          Oorspronkelijk geplaatst door Bert Ydiers Bekijk bericht
          Ik heb ook zo'n statief, prachtig stotief voor z'n prijs. Natuurlijk staat een manfrotto van het dubbel van de prijs steviger op z'n poten. Maar voor die prijs is dit echt een prachtig statief.
          Nieuw bij top-foto.de kost dit statief 54 euro ( + 18 euro verzendkosten = 72 euro ). Ik zou het dus daar kopen.

          Bert
          van welk merk is dat staief? is dat het volgende?
          Bilora Professional Combi I 1121 Stativ + Kugelneiger mit Schnellwechselplatte + Ersatz-Schnellwechselplatte + Stativtasche

          Mvg,

          Ward
          Canon eos 5D mark II- EF 24-70 f2.8 L USM - EF 85 1.8 USM -Sigma 12-24MM - Canon speedlite 580EX - lowepro Computrekker AW -Vanguard supreme hardcase - Vanguard alta PRO 263 - Cactus triggers

          Comment


          • #6
            Re: hulp ivm met statief

            Oorspronkelijk geplaatst door Bert Ydiers Bekijk bericht
            Natuurlijk staat een manfrotto van het dubbel van de prijs steviger op z'n poten.
            Ik heb een manfrotto, en ik heb deze vergeleken met dat statief.
            Vergeet het maar dat manfrotto steviger op zijn poten staat !!!
            integendeel zou ik zeggen !!!
            Waar de kop opgevezen kan worden is zo'n alu/zammak stuk die op een buis zit.
            Die is nu ook al aan het loskomen.
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Re: hulp ivm met statief

              Manfrotto stond toch bekend om z'n stevige statieven ? Op mijn zoektocht naar een statief werd er steeds maar een merk genoemd manfrotto. Ben dan toch maar eigenzinig geweest en voor deze gekozen, en ik heb mij de keuze nog niet beklaagd. Het is wel een redelijk zwaar statief, maar door wordt het enkel maar stabieler op.

              Bert

              Comment


              • #8
                Re: hulp ivm met statief

                Oorspronkelijk geplaatst door Fotografken Bekijk bericht
                van welk merk is dat staief? is dat het volgende?
                Bilora Professional Combi I 1121 Stativ + Kugelneiger mit Schnellwechselplatte + Ersatz-Schnellwechselplatte + Stativtasche

                Mvg,

                Ward
                Het is inderdaad dat statief :
                hier kan je het vinden, over topfoto zelf niets dan lof : snelle levering, goed contact,...

                Bert

                Comment


                • #9
                  Re: hulp ivm met statief

                  kzal hier mn vraag maar stellen om geen twee topics te moeten openen.

                  ik ben dus ook opzoek naar een statief dit omdat ik door rugproblemen niet echt een stille hand heb (hou maar is een camera vast met een dubbele hernia geen pretje) nu zou ik dus een statief zoeken dat voor mij op ooghoogte komt dat ik ook met statief volledig staant kan werken.
                  echter ik ben 1m90 groot.

                  wie kan me een degelijk statief dat voldoende groot is aanraden.
                  tmag best wat wegen ben altijd weg met grotetrekker rugzak omdat dit beter steun geeft aan mn rug en gewicht dragen op mn rug in rugzak is geen prob.
                  BD0789BE

                  Comment

                  Working...
                  X