Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tussen 12 en 1 eet iedereen ... of toch niette

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tussen 12 en 1 eet iedereen ... of toch niette

    Evenement of niet, euh,ik vind naar de keuring gaan altijd iets hebben van een evenement.
    Waar gaan ze dit jaar weeral me afkomen. Of wat gaan ze dit jaar weer vinden dat er al van in het begin op staat (trekhaak bvb ...). Of op de vraag of mijn supersnelle controle van de peugeot (2de wagen) vorige keer iets te maken had met onderstaande uren. Ze hebben hem toen rechtstreeks naar de brug gereden ... , en ik stond daar dan ik het begin van de hal met zo een gedacht van 'is dit nog normaal zo?' . Gevolg : groene kaart op minder dan 4 minuten !
    Enfin,ik had me er vandaag wat op voorzien en tot grote verbazing ging het redelijk vlot tot aan de remtest die ondanks een uitprint van de garage (18% verschil) niet overeenkomt met de gemeten 30% van de autokeuring. Volgende week dus terug met nieuwe remmen en dankzij de persoon van de roettest die mij herkende van vroeger (ik hem niet ,ma soit) ben ik daar ook voor goedgekeurd. 8 keer moeten meten eer het OK was maar ik verdenk die Ford voor mij ervan van de buis besmeurd te hebben .
    Tot vandaag dacht ik dat er buiten de onderstaande uren nog minder volk aanwezig was maar het ging vandaag.

    Dixie

    Last edited by moeikketreimeloe; 15 december 2006, 15:18. Reden: shreif fauwten wechwerke
    ooit ... .

  • #2
    Re: Tussen 12 en 1 eet iedereen ... of toch niette

    jawadde, zwaar werk hebben die mannen.
    the sky is the limit

    Comment


    • #3
      Re: Tussen 12 en 1 eet iedereen ... of toch niette

      Deze is wel echt grappig!

      [Weeral een oproep naar een humor showcase]
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: Tussen 12 en 1 eet iedereen ... of toch niette

        heel duidelijk hoor.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Tussen 12 en 1 eet iedereen ... of toch niette

          Oorspronkelijk geplaatst door desertstorm Bekijk bericht
          jawadde, zwaar werk hebben die mannen.
          Tussen twaalf en één eet iedereen
          Behalve de bakker
          De arme stakker
          Die eet van één tot twee
          En niemand eet met hem mee
          Greetzzzzzzzzzzzz......
          Wonnie
          www.spectare.be

          Comment


          • #6
            Re: Tussen 12 en 1 eet iedereen ... of toch niette

            Vandaag onze auto gaan afhalen in de garage na de aanpassingen.
            Een heel verhaal ook hier achter van geen sleutels gevonden/niet aan gewerkt/onze excuses/hier ne gratis vervang wagen tot morgen ... maar daar ga ik ulle nie me lastig vallen.
            Van de garage rechtstreeks richting de kontrole (ong 5 minuten) en onderweg druk zoeken naar da rood papierke van verleden week ... . Niet te vinden en ik al goe lastig waar ik de gelaten heb .
            De herkeuringsrij (5) is tot mijn grote verbazing leeg (het is 12u30) en in rij 4 staat er ene te zwaaien met zijn boterham in de hand. "Kom mo hie joeng", Ikke :euh ,ja OK dan, maar ik vind mijn rood papierken nie meer,enkel da groen van verleden jaar.
            "Mo joeng, da es toch goe tot het eind van't joor". Ikke: euh ja, maar da is ondertussen vervallen hé ? "Belange niette,zie moo : deiceimber 2007" Ikke : DOH !
            Sjiek volk in die garage bij mij zenne,niet verteld dat ze zelf naar de herkeuring zijn gegaan (volgens hun PC een uur en half geleden) en ik door rap te willen zijn die 2007 niet gezien .
            Allez,we kunnen er weer tegen voor een jaar

            Die manne van de kontrol werken dus ook tijdens de bovenstaande uren.
            ooit ... .

            Comment


            • #7
              Re: Tussen 12 en 1 eet iedereen ... of toch niette

              Leuke foto en 'belgisch' verhaal
              "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

              http://supermasj.zenfolio.com

              Comment

              Working...
              X