Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

    Allen,

    Ik ben volop aan het zoeken voor mijn speeltje naar de ideale rugzak. Kunnen jullie mij hier helpen, wat is een ideale gemakkelijke rugzak waar je je camera met lens kunt indoen + 3 lenzen en een flitser bv. Ben niet merk gebonden dus alle hints/tips/gebruikservaringen zijn welkom.
    Lenzen die er in zouden moeten in de toekomst is een extra zoomlens canon 70-200 f4 en een goede Macro lens (nog te zoeken )
    O ja ik zou liefst niet meer dan 120€ willen uitgeven aan mijn rugzak.

    thanks voor mij alvast hierin te helpen
    Last edited by Björn W; 14 december 2006, 18:44.
    Groeten Björn

  • #2
    Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

    Eigenlijk had je wat meer details mbt je lenzen moeten verschaffen (bvb een 300 mm is beduidend groter dan een 50 mm, beide zijn 'lenzen')

    Indien het grote lenzen betreft:
    - de Lowe Pro Phototrekker AW
    Indien het minder grote lenzen betreft:
    - de Lowe Pro Mini Trekker AW
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

      ben zelf ook aan het zoeken en heb als tip het volgende model gekregen:

      lowepro slingshot 200 aw

      een zeer handig systeem, waarbij je zeer snel aan je toestel kan.
      GO ON...BE A TIGER!!!

      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

      Comment


      • #4
        Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

        Canon rugzak,
        Goedkoop, stevig, en handig.
        De mijne heeft al wel wat afgezien, wat sleet op de ritsluiting, de rest

        Groeten
        JO
        Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

        Comment


        • #5
          Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

          idem
          ik heb ook een canon rugzak
          gekocht bij geheugenkaart.be
          en die dat canon in het groot heb ik afgeplakt

          maar verder een zeer goede en makkelijke rugzak

          Comment


          • #6
            Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

            Hoi,

            Ik heb zelf de mini trekker classic AW en een Slingshot 200 AW van Lowepro .
            Minitrekker past de body met grip, 1.4x TC, 50mm, 18-70mm, 35-70mm, 80-200mm lenzen en flitser met wat passen en meten in.
            Slingshot ben ik beperkt tot 2 lenzen ( waarvan 1 de 80-200), flitser met nog wat ruimte over. Maar dat is dan wel prettig mee lopen. De mini trekker volgeladen is toch wel zwaar en daar loop je niet zo fluitend een dag mee rond.

            Grtz

            Bryan
            Nikon D3/D300/D200 met grip & wat AF-S glas; 50mm F1.8, Nikon 1.4/1.7x converter; SB900/SB800/2 SB600; Coolwalker I-tank. Panasonic Lumix TZ5 voor als elke gram er een te veel is

            Comment


            • #7
              Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

              zonder twijfelen veel waar voor zijn geld : Naneu Pro Urban Gear U-110 zwart

              60-70 € met veel waar voor zijn geld + veel plaats !

              voor meer info zie volgende onderwerpen :
              Waarom hoor ik alleen merken zoals tamrac en lowepro? Naneu-pro is ook een hele leuke en veel betaalbaarder! Heb zelf de Naneu Pro Urban Gear U-110 Blauw en ben meer dan tevreden, kosten waren 70 euri!!!! Wat ik erin kan stoppen: D50 incl sigma 70-300 F/4-5.6 D70s incl Tamron 28-75 F/2.8 Nikkor 50mm F/1.8 Nikon SB-800


              heb hem zelf ook aangekocht en is !
              Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

              Comment


              • #8
                Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

                Thanks Stroedel, dit ziet er inderdaad de ideale rugzak uit nu nog een vraagje waar heb je dit exemplaar gekocht?

                mvg

                Björn
                Groeten Björn

                Comment


                • #9
                  Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

                  ik heb mijne gehaald in turnhout bij konijn.
                  Nikon D7000 - Nikon 17-55 f2.8 - Nikon 35mm 1.8 - Sigma 50mm 1.4 - Sigma 70-200 f2.8 OS - SB-600 (2x) - SB-900

                  Comment


                  • #10
                    Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

                    Die lowepro slingshot 220aw vond ik de beste en heb hem dan ook gekocht!

                    Uiteraard kun je geen arsnelaal lenzen en accessoires meenemen (spijtig dat mijn gretag macbeth kaart er niet in past )
                    De zaken die mij overhaald hebben om deze te kopen zijn,

                    lichtgewicht, (goed voor de rug daar moeten we langer mee doen dan met ons foto materiaal )
                    je kan je camera eruithalen zonder de tas af te doen,
                    extra regencover in de rug gebouwd als het hard zou beginnen regenen! of extra beveiliging wanneer je in een luchthaven bent (je kan niet bij de rits met de cover er over)
                    1 brede strap, het gewicht hangt niet naar "beneden" als je me begrijpt
                    bij zit er momenteel in,
                    70-300, 17-55, 50mm en nog plaats voor 1 lens, verschillende accesoires hebben apparte zakje, bv, batterijzakje en CF zakje is bereikbaar zonder de tas af te doen.
                    Appart vak voor je gsm, portefeuille, etc te plaatsen!
                    Canon 400D]+ 4Gb CF + 17-50/f2.8 + 50/f1.8 + 70-300/f4-5.6 / Epson 7600Pro + Agfa 2000XL scanner

                    Comment


                    • #11
                      Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

                      @ 3ax : kan een fototoestel met lens 70-200 gemonteerd in deze 'slingshot' ???
                      GO ON...BE A TIGER!!!

                      Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

                      Comment


                      • #12
                        Re: wat is de meest ideale en gebruiksvriendelijke rugzak

                        Kijk hier eens

                        Comment

                        Working...
                        X