Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cursus fotobewerking

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cursus fotobewerking

    Ik ben op zoek naar een online uitleg over het gebruik van de verschillende mogelijkheden dat een foto bewerking software kan uitvoeren.

    Niet zozeer over contrast, helderheid, etc (maar een goeie beschrijving is ook welkom) maar meer over histogram, graduation dialog, etc. Hoe die werken, hoe ze juist interpreteren en hoe ze efficient te gebruiken.

    Ik wil eens en voor altijd dit goed onder de knie krijgen zodat het experimenteer tot het minimum wordt beperkt. De meeste uitleg in de manuals zijn daar maar karig over.

    Alex
    Canon 5D MkIII met Canon EF 28-135mm F/3,5/5,6 IS AF, Canon L 28-300mm f/3,5-5,6 IS USM , Canon L EF 16-35mm f/2.8 USM II, Sigma 105mm 2.8 Macro, Canon Speedlite 430 en 580 Ex II met ST-E2

  • #2
    Re: cursus fotobewerking

    Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: cursus fotobewerking

      Oorspronkelijk geplaatst door Italiamipiace Bekijk bericht
      De meeste uitleg in de manuals zijn daar maar karig over.

      Alex
      Maar als je de zoekfunctie gebruikt kun je voor de eerste dagen leesvoer genoeg vinden.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

      Comment


      • #4
        Re: cursus fotobewerking

        Ja, dat is waar, keuze genoeg maar door het bos zie je de bomen niet meer staan!

        Prachtige foto album trouwens.

        Enfin, zal dan maar gaan grasduinen in die links en mijn favorieten volstouwen.
        Canon 5D MkIII met Canon EF 28-135mm F/3,5/5,6 IS AF, Canon L 28-300mm f/3,5-5,6 IS USM , Canon L EF 16-35mm f/2.8 USM II, Sigma 105mm 2.8 Macro, Canon Speedlite 430 en 580 Ex II met ST-E2

        Comment

        Working...
        X