Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoot op "agritoeristisch" bedrijf in Toscane

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoshoot op "agritoeristisch" bedrijf in Toscane

    Ik heb de eer en het genoegen om volgende lente een weekje te gaan fotoshooten op een tenuta in Toscane.
    Heb de eigenaars blijkbaar warm genoeg gekregen voor mijn foto's van vorig jaar dat ze me vroegen om foto's te komen nemen van hun gebouwen, werkzaamheden, toeristische infrastructuur én personeel. Met bedoeling van hiermee hun folders en website nieuw leven in te blazen.

    De optie "hun personeel" kwam er van mij. Ik zou graag portretten maken van de plaatselijke arbeiders, in hun eigen entourage, maar wil dit met een minimum aan materiaal gaan doen.

    Ik vlieg naar ginder (eerst weekendje rome nog) en kan geen kilo's bagage gaan meesleuren. De opdrachtgever kan wel voor één en ander ginder zorgen, maar in beperkte mate.

    Liefst zou ik een aantal shoots willen doen in de oude schuren van de hoeve. 's Morgens vroeg met zacht strijklicht door de spleten en ramen.

    Had gedacht om toch wat doeken en zo mee te nemen, dat weegt niet zoveel en kan heel wat van in een valies. Desnoods stuur ik die op voorhand al op ...

    Zijn er onder jullie die nuttige tips hebben ?
    embee ::: nikon stuff

  • #2
    Re: Fotoshoot op "agritoeristisch" bedrijf in Toscane

    Mij meenemen... !!!! Dan heb je twee valiezen...
    Katten zijn altijd fotogeniek.
    Ze doen nooit idioot als ze een lens zien...
    -Gladys Taber-

    Comment

    Working...
    X