Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk digitaal opslagmedium tegen welke prijs ?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welk digitaal opslagmedium tegen welke prijs ?

    Ik ben van plan om op korte termijn een digitaal opslagapparaat te kopen (waarschijnlijk bij PIN).
    - Ik twijfel echter tussen een X-drive 2 en de nieuwe Digital Data Player. Ik denk dat het wel interessant is om de extra mogelijkheden van die DDP ter beschikking te hebben. Daar staat echter tegenover dat hij dubbel zo duur is en dat het een nieuw apparaat is. Hoe denken jullie daarover ?
    - Welke kosten komen er nu precies boven op de aankoopprijs ? Alleen de vervoerskosten en de rekening van DHL hier ? Of zijn er verder nog kosten als BTW of iets anders te betalen ?
    - Heeft er iemand ervaring met het terugsturen van appratuur onder garantie naar PIN ? Service van PIN en vervoerskosten etc.
    Alvast bedankt voor jullie info.
    Epix
    Epix
    Fujifilm S2 Pro / Nikkor 50 1.8D / Nikkor 24-120 3.5-5.6D / Nikkor 70-300 4.0-5.6 De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief.
    Lidnummer: BD0209BE

  • #2
    'k Weet het niet hé maar heeft die DDP een harde schijf (opslagmogelijkheid), want dat staat er nergens allé toch nergens gevonden...........alleen kaartjes mee af te spelen denk ik......

    Comment


    • #3
      Ik kan je wel iets vertellen over de garantie en service van PIN. Ik kocht een tijd gelden een Imagetank. Na aankomst bleek deze niet te werken zoals het hoorde. Direct beginnen mailen met PIN, wel om 11u 's avonds, en na drie vier mailtjes kreeg ik de bevestiging dat hij een nieuwe zou verzenden. Na enkele dagen arriveerde inderdaad een nieuwe Imagetank en heb ik vervolgens de defecte aangetekend teruggezonden via de normale post. Dat koste toen iets van een 10€, maar dat had ik er graag voor over aangezien PIN zo snel en correct alles afhandelde!Je kan dus op beide oren slapen als je er iets besteld.
      Oh ja, de DDP van PIN heeft inderdaad een 2,5'HD van minimaal 20Gb tot 60Gb aan boord. Lijkt me wel een vernuftig apparaatje trouwens!
      BD0055BE of te wel Krisv5
      http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

      Comment


      • #4
        Uiteraard betaal je de verzendingskosten en bij mijn imagetank moest ik iets van een 18€ bijbetalen aan invoerkosten. Dit bedrag werd wel berekend op de opgegeven waarde van het pakket, en deze lag gelukkig niet al te hoog!
        BD0055BE of te wel Krisv5
        http://users.pandora.be/kris.verhaegen/ E-mail: kris.verhaegen@pandora.be

        Comment


        • #5
          Originally posted by Sonyke
          'k Weet het niet hé maar heeft die DDP een harde schijf (opslagmogelijkheid), want dat staat er nergens allé toch nergens gevonden...........alleen kaartjes mee af te spelen denk ik......
          Kijk maar eens bij de shop. Kan je krijgen met 20-30-40-60 GB HD. En volgens mij (mar dat heb ik gevraagd bij PIN) kan je zelf een grotere 2,5" drive installeren als de originele toch te klein blijkt.
          Maar je kan hem ook gebruiken om je digitale video op te zetten of een slideshow, of een powerpoint presentatie. Geeft nogal wat extra mogelijkheden. En bij mij is het meestal zo dat de mensen waar ik foto's moet laten zien geen DVD-speler hebben of Zelfs geen PC. Maar iedereen heeft tegenwoordig wel een TV.

          Epix
          Epix
          Fujifilm S2 Pro / Nikkor 50 1.8D / Nikkor 24-120 3.5-5.6D / Nikkor 70-300 4.0-5.6 De mens is net een foto, als hij zich kan ontwikkelen wordt hij positief.
          Lidnummer: BD0209BE

          Comment

          Working...
          X