Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Carbon Gitzo G1228

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Carbon Gitzo G1228

    Wegens de nieuwe aangekondigde Gitzo modellen, heb ik de gelegenheid om in het oude assortiment de G1228 op de kop te tikken in de formule OP=OP, einde reeks
    - het moet dus vrij snel beslist worden.
    Zoals altijd, moet ik over de streep getrokken worden...al bij al blijft deze aanbieding nog duur.
    Persoonlijk ken ik enkele mensen die met dit statief werken en super tevreden zijn. Moet ik eigenlijk nog twijfelen?

    mvg,

    Roland

  • #2
    Re: Carbon Gitzo G1228

    Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
    Wegens de nieuwe aangekondigde Gitzo modellen, heb ik de gelegenheid om in het oude assortiment de G1228 op de kop te tikken in de formule OP=OP, einde reeks
    - het moet dus vrij snel beslist worden.
    Zoals altijd, moet ik over de streep getrokken worden...al bij al blijft deze aanbieding nog duur.
    Persoonlijk ken ik enkele mensen die met dit statief werken en super tevreden zijn. Moet ik eigenlijk nog twijfelen?

    mvg,

    Roland
    ik heb die, alsook de feisol namaak. Ik gebruik de feisol. Don't ask me why. Wrschijnlijk vind ik het minder erg om die te stoten. Mijn gitzo is dus quasi ongebruikt

    neemt niet weg dat de gitzo een zalig ding is

    Comment


    • #3
      Re: Carbon Gitzo G1228

      Niet aarzelen! Ik heb enkele maanden terug de G1227 Mk2 gekocht. Maar hou nog wat geld over voor een Markins M10 en een Markins tussenring om de centrale kolom te elimineren! Dat is pas een super combinatie.
      "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
      Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
      Uit: Apocrief

      Comment


      • #4
        Re: Carbon Gitzo G1228

        Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
        Niet aarzelen! Ik heb enkele maanden terug de G1227 Mk2 gekocht. Maar hou nog wat geld over voor een Markins M10 en een Markins tussenring om de centrale kolom te elimineren! Dat is pas een super combinatie.

        Over een Markins ball head Q3 Emille beschik ik al, die stond op mijn Manfrotto (inmiddels verkocht).
        Ja dat zal wel een knappe combinatie zijn met de Markins gemonteerd.
        De centrale zuil zal ik meteen bijbestellen.

        Bedankt en groeten,

        Roland

        Comment


        • #5
          Re: Carbon Gitzo G1228

          Oorspronkelijk geplaatst door Roland Cuypers Bekijk bericht
          Over een Markins ball head Q3 Emille beschik ik al, die stond op mijn Manfrotto (inmiddels verkocht).
          Ja dat zal wel een knappe combinatie zijn met de Markins gemonteerd.
          De centrale zuil zal ik meteen bijbestellen.

          Bedankt en groeten,

          Roland
          Neen, neen, ik bedoel die tussenring van Markins bijbestellen om de middenkolom van je Markins te elimineren voor maximale rigiditeit. Zie http://www.nikonians.org/html/resour...er_Gitzo2.html
          "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
          Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
          Uit: Apocrief

          Comment

          Working...
          X