Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Crack in G2

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Crack in G2

    Aan de Canon-gebruikers,


    Dra kopen we een eerste digitaal fototoestel (voorkeur voor Canon G2 of G3).
    Er is echter zoveel te doen over de fameuze 'crack' (barstje) die vele G2's na enkele tijd vertonen, dat we die - om die reden - liever niet aankopen...
    Zijn er echter G3-gebruikers die ook met dergelijk fenomeen kampen?
    Thanks!
    EddyB

  • #2
    Originally posted by EddyB
    Aan de Canon-gebruikers,


    Dra kopen we een eerste digitaal fototoestel (voorkeur voor Canon G2 of G3).
    Er is echter zoveel te doen over de fameuze 'crack' (barstje) die vele G2's na enkele tijd vertonen, dat we die - om die reden - liever niet aankopen...
    Zijn er echter G3-gebruikers die ook met dergelijk fenomeen kampen?
    Ik heb met mijn G3 daar toch nog geen last van. Ik heb er ook nog niks over gelezen, dus ik denk dat dit met de G3 niet echt zal voorvallen. De G3 heeft trouwens een heel nieuw design en het zou wel erg zijn moest Canon met het ontwerpen van dit toestel, niet eraan gedacht hebben om die crack te voorkomen.

    :: http://www.dpix.be ::

    Comment


    • #3
      Het zou toch wel erg moeten zijn dat de G3 met dezelfde fout zou zitten dan de G2. Canon zal wel wat geleerd hebben van zijn vorige blunder zeker? In ieder geval aan mijn camera is (nog) niets te merken, ik heb hem nog maar een goeie maand.
      Van hetgeen ik er hier over gelezen heb kan ik wel vaststellen dat alle getroffenen héél tevreden zijn van de service die canon gaf.
      Ik denk niet dat die crack een reden moet zijn om te twijfelen aan de G2!
      Veel succes
      @mimi
      "There is no path
      You create it
      Once you set out to walk it"

      Canon 350D + canon 28-135 IS USM

      Comment


      • #4
        En ondertussen zijn we al weer een hele tijd verder, dus ik vermoed dat de nu geleverde g2s geen crack meer zullen krijgen.
        R

        Originally posted by mimi
        Het zou toch wel erg moeten zijn dat de G3 met dezelfde fout zou zitten dan de G2. Canon zal wel wat geleerd hebben van zijn vorige blunder zeker? In ieder geval aan mijn camera is (nog) niets te merken, ik heb hem nog maar een goeie maand.
        Van hetgeen ik er hier over gelezen heb kan ik wel vaststellen dat alle getroffenen héél tevreden zijn van de service die canon gaf.
        Ik denk niet dat die crack een reden moet zijn om te twijfelen aan de G2!
        Veel succes

        Comment


        • #5
          bwaaaakk, wat een idee, ik heb een G2 en ik merk hier voorlopig niets van. Maar is het de manier van behandelen misschien niet ???
          Ik verzorg mijn dutske redelijk goed

          Comment


          • #6
            Met de G2 had ik dat niet,en 'k heb nu een G3 en daar (voorlopig)ook geen problemen mee!
            EFL

            Comment


            • #7
              Ik heb ook G3 en heb geen last van crack's. Waar zouden die moet zitten?
              Canon 40D + EF-S 17-85 f/4-5.6 IS USM + EF-S 17-55 f/2.8 IS USM + EF 70-300 f/4-5.6 IS USM - EF 50mm 1.8 II + 420 EX
              Powershot G3

              Comment


              • #8
                Blijkbaar ter hoogte van de batterij...
                (op Canon talk - www.dpreview.com - was daar heel watover te lezen...
                Originally posted by hoplahoi
                Ik heb ook G3 en heb geen last van crack's. Waar zouden die moet zitten?

                Comment


                • #9
                  Dan lijkt het wel alsof je er vertrouwen mag in hebben.
                  Dank voor alle reacties.

                  EddyB

                  Comment


                  • #10
                    Ook al zou er een crack in die G2 zitten, dan zou ik hem nog steeds kopen. Er zijn maar weinig camera's die aan de kwaliteit van een G2 kunnen tippen.

                    Met vriendelijke groeten,
                    Ronald
                    www.konings.biz

                    Comment


                    • #11
                      Ik denk niet dat Canon de crack uit de G2 in de G3 ingebouwd heeft...
                      Er waren nogal wat gebruikers die dit niet konden appreciëren.

                      Comment


                      • #12
                        hey mannen, is da nie illegaal, cracks

                        Comment

                        Working...
                        X