Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon iPF5000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon iPF5000

    Iemand op de lijst al ervaring met deze printer? Denk eraan eentje te kopen.

  • #2
    Re: Canon iPF5000

    Ik denk dat je deze test ook al wel gezien hebt:


    Dat ziet er zeker niet slecht uit, en ze hebben er eindelijk eens inktpatronen ingezet waar wat meer inkt inzit (130ml ). Hopelijk kosten die niet 10x zoveel als een klein inktpatroontje voor een gewone Canon inkjet .

    Edit, ik zie dat een inktpatroon 75 dollar kost, dat is dus per print heel wat goedkoper dan 10 kleine inktpottekes (die kosten 130 euro in de winkel).
    Last edited by Black B@ndit; 11 december 2006, 20:46.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Canon iPF5000

      Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
      Ik denk dat je deze test ook al wel gezien hebt:


      Dat ziet er zeker niet slecht uit, en ze hebben er eindelijk eens inktpatronen ingezet waar wat meer inkt inzit (130ml ). Hopelijk kosten die niet 10x zoveel als een klein inktpatroontje voor een gewone Canon inkjet .
      En de update doet 't hem : http://www.luminous-landscape.com/re...00-terms.shtml

      Comment


      • #4
        Re: Canon iPF5000

        Niemand blijkbaar?

        Iemand misschien een idee waar ik die best kan kopen? Ik heb hier prijzen die, verschiet niet, bijna 840€ schelen van elkaar!

        Comment


        • #5
          Re: Canon iPF5000

          Nope geen ervaring mee en die luminous test heb je al gezien he.

          Ik heb ook veel zin om deze te kopen maar mijn vrouw vraagt onmiddelijk de scheiding aan als ik daarmee thuiskom en dan wordt deze printer mij toch iets te duur

          Ik dacht wel dat er ook een nieuwe epson stond aan te komen in deze categorie dus misschien effe kijken of dat ook iets is. Maar meer weet ik er niet van en iedereen lijkt enthousiast over die canon dus tja waarom wachten he.

          Comment


          • #6
            Re: Canon iPF5000

            Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Ik denk dat je deze test ook al wel gezien hebt:


            Dat ziet er zeker niet slecht uit, en ze hebben er eindelijk eens inktpatronen ingezet waar wat meer inkt inzit (130ml ). Hopelijk kosten die niet 10x zoveel als een klein inktpatroontje voor een gewone Canon inkjet .

            Edit, ik zie dat een inktpatroon 75 dollar kost, dat is dus per print heel wat goedkoper dan 10 kleine inktpottekes (die kosten 130 euro in de winkel).
            Vergeet niet dat u ook verlies krijgt door verdamping, bij langdurig niet gebruik. De inhoud van mijn Canon inktanks zijn geen 13ml maar16ml en kosten €11.- De Wecare 16ml tanks voor de Canon kosten €6.- Je ziet geen kwaliteitsverschil met de orginele. Bij testen van ComputerTotaal kwamen ze er zelfs als beste uit. Het is natuurlijk nodig bij regelmatig gebruik van grootformaat printers dat er grote tanks inzitten.

            Comment


            • #7
              Re: Canon iPF5000

              Hans, jong, gij hebt gewoon veeeeeeel te veel geld

              Comment


              • #8
                Re: Canon iPF5000

                Oorspronkelijk geplaatst door fotofiel Bekijk bericht
                Hans, jong, gij hebt gewoon veeeeeeel te veel geld

                LOL, was 't maar waar.

                Dit is voor de zaak, om geld op te brengen .

                Comment


                • #9
                  Re: Canon iPF5000

                  Als het klopt wat Black Bandit zegt is de inkt duur t.o.v. Epson. Ik print met de Pro4000. Ik betaal een 70€ voor 220ml. Ik merk ook dat de printer in verhouding langer meegaat als ik 220ml gebruik.

                  Comment

                  Working...
                  X