Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fototas gekocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fototas gekocht

    Gisteren een LowePro tas gekocht.
    Gemakkelijk is anders bij zo'n aanbod aan tassen. Ik heb de tas "op de groei" gekocht en de keuze is gevallen op de heuse:

    LowePro Steath Reporter D550AW - Zwart die mij €114,00 heeft gekost.

    Het zal wel enkele jaartjes duren voor die vol glas zit maar die gaat niet direct verslijten

  • #2
    Re: Fototas gekocht

    Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
    Gisteren een LowePro tas gekocht.
    Gemakkelijk is anders bij zo'n aanbod aan tassen. Ik heb de tas "op de groei" gekocht en de keuze is gevallen op de heuse:

    LowePro Steath Reporter D550AW - Zwart die mij €114,00 heeft gekost.

    Het zal wel enkele jaartjes duren voor die vol glas zit maar die gaat niet direct verslijten

    Dat is nu net de tas waar ik ook zeer in geïnteresseerd ben.
    Waar heb je die kunnen kopen voor zo'n lage prijs?

    Is de binneninrichting zo te arrangeren dat je een body+80-200/2.8 op zijn geheel plat kan leggen, of laat de velcro dat niet toe?
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Fototas gekocht

      Hier een foto van de tas:

      Het zou geen probleem mogen zijn om je body met zoomlens hierin kwijt te kunnen.



      De tas heb ik gisteren gekocht bij een Fuji winkel op Nevsky Prospect in Sint-Petersburg - Ru. Hadden een groot assortiment tassen van LowePro op voorraad en enkele van National Geographic die me echter niet konden bekoren.

      Comment


      • #4
        Re: Fototas gekocht

        Is er soms een mogelijkheid om een foto te posten van je tas samen met een voorwerp, op deze manier is de grootte van je tas gemakkelijker in te schatten. Ik heb namelijk ook interesse in dit model en weet alleen de juiste afmetingen nog niet. Dank bij voorbaat.

        Comment


        • #5
          Re: Fototas gekocht

          Ik stap morgen op de trein en ga er onmiddelijk een halen voor die prijs: ik hoop wel dat ik voor het donker terug ben.

          Comment


          • #6
            Re: Fototas gekocht

            Oorspronkelijk geplaatst door paulolyslager Bekijk bericht
            Is er soms een mogelijkheid om een foto te posten van je tas samen met een voorwerp, op deze manier is de grootte van je tas gemakkelijker in te schatten. Ik heb namelijk ook interesse in dit model en weet alleen de juiste afmetingen nog niet. Dank bij voorbaat.
            Ik pas vandaag nog mijn post aan (de foto), maar heb echter maar 1 camera
            Zal kijken of ik eentje kan lenen van iemand hier en er mijn D70s inleggen met wat glas ed.

            Comment


            • #7
              Re: Fototas gekocht

              Oorspronkelijk geplaatst door paulolyslager Bekijk bericht
              Is er soms een mogelijkheid om een foto te posten van je tas samen met een voorwerp, op deze manier is de grootte van je tas gemakkelijker in te schatten. Ik heb namelijk ook interesse in dit model en weet alleen de juiste afmetingen nog niet. Dank bij voorbaat.
              http://www.cambags.com/
              Daar ga je waarschijnlijk een groot aantal foto's vinden van de tas ( home-> bag type -> shoulder -> lowepro en daar staat hij ergens tussen )
              Bert

              Comment


              • #8
                Re: Fototas gekocht

                Ik heb me net dezelfde aangeschaft, helaas wel een pak meer betaald, nl 157€
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: Fototas gekocht

                  Kan er soms iemand mij vertellen wat het verschil is tussen de D-versie en de gewone? Er is bijvoorbeeld een D400AW en een 400 AW.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fototas gekocht

                    De D zou staan voor het weerbestendig zijn van de tas.
                    Google ....

                    Comment

                    Working...
                    X