PDA

Volledige versie bekijken : Hof . . .

Franciskine
10 december 2006, 12:51
Ik ben natuurlijk heel blij dat ik nog eens een fotootje in de HOF heb gekregen, maar eigenlijk zou ik wel eens willen weten met hoeveel personen en eventueel wie, er wordt beslist welke foto's geplaatst worden. ik kan me moeilijk voorstellen dat daar maar 1 enkele persoon over beslist??

bouk
10 december 2006, 13:05
hoop maar dat en enkel persoon het uitmaakt, waarom weet ik niet, maar dat hoop ik en zou nooit willen weten wie.
grt,bouk.

guRuh
10 december 2006, 13:19
Je zou kunnen zeggen dat de HOF het toppunt van subjectiviteit, vriendjespolitiek en hypes is.
"Zou kunnen" he, ik zeg niet dat het zo is ;)

CaHoR
10 december 2006, 13:31
Grappig, ik vroeg het met daarnet ook af...

Groeten, Cahor

ajuin
10 december 2006, 13:44
Wie zoekt, die vindt meer, en in dit geval tegelijkertijd ook niets... :cool:

Bjokke
10 december 2006, 13:57
dat is een goed bewaard geheim ;)
Maar maakt het eigenlijk uit wie die foto's kiest? Of het nu één of meerdere personen zijn die een selectie maken, het zal altijd voor een stuk een subjectieve keuze zijn. In elk geval is het geen makkelijke opgave om uit de vele mooie foto's zo een beperkte selectie te maken.
Ik ga ook elke week kijken of ik er tussen sta :rolleyes:

jan.brouwers
10 december 2006, 16:57
Je zou kunnen zeggen dat de HOF het toppunt van subjectiviteit, vriendjespolitiek en hypes is.
"Zou kunnen" he, ik zeg niet dat het zo is ;)
Neen, maar die indruk wek je wel door zoiets hier neer te zetten en dat riekt toch een beetje naar jal...... ;)

Voor de rest ga ik met Bjorn (bjokke) zijn gedachten mee. :G

lut
10 december 2006, 17:53
Jullie dragen allen bij tot de keuze van de HOF-foto's. ;)

guRuh
10 december 2006, 18:13
Neen, maar die indruk wek je wel door zoiets hier neer te zetten en dat riekt toch een beetje naar jal...... ;)

Voor de rest ga ik met Bjorn (bjokke) zijn gedachten mee. :G

Ik jaloers? Ik heb "dingen" waar de meeste alleen van kunnen dromen, ik ken dat gevoel niet :green:

antoinette
10 december 2006, 19:11
Wat maakt het uit man ;) Wees trots als het je lukt daar terecht te komen met je foto.

Franciskine
10 december 2006, 19:14
Wat maakt het uit man ;) Wees trots als het je lukt daar terecht te komen met je foto.
't Is inderdaad niet echt belangrijk, ik stelde me gewoon even de vraag . . . zonder bijbedoelingen ;)

Mordred
10 december 2006, 19:15
en terecht, waarom zou je geen vragen mogen stellen.:p

-M-

seppuku
10 december 2006, 19:15
Ik kan me moeilijk voorstellen dat daar maar 1 enkele persoon over beslist??En toch is het zo.

seppuku.

mm
10 december 2006, 19:22
en ik vind dat hij/zij dat goed doet.

m:Gm

bouk
10 december 2006, 19:29
En toch is het zo.

seppuku.

had al zo,n vermoeden hè, gezien mijn comment.
grt,bouk.

Franciskine
10 december 2006, 19:31
en ik vind dat hij/zij dat goed doet.

m:Gm
Ik ben de laatste om dat tegen te spreken . . . ;)

Hombre
10 december 2006, 20:10
Het is inderdaad BD's Top-secret. :p Neen hoor, we willen er gewoon geen regelrechte wedstrijd van maken. Want er zullen altijd "individuen" zijn die gaan trachten om de zaak te manipuleren in de éne of de andere zin.
Nu is het gewoon een verzameling prachtige foto's die opvielen door hun kwaliteiten op fotografisch vlak. Dat kan zijn puur technisch bekeken (perfecte belichting, compo,...), maar natuurlijk ook door de emoties die de foto's oproepen -ook al is die foto niet 100% perfect- of door de gebruikte technieken.

Dat de gekozen foto's niet altijd in iedereen zijn smaak vallen is helemaal niet abnormaal. Smaken verschillen nu eenmaal en zelfs over 's werelds beste foto zal nog wel iemand een opmerking kunnen maken.

Laat gewoon de goeie foto's maar komen! :G

Willy

peter
10 december 2006, 20:48
Ik ben de laatste om dat tegen te spreken . . . ;)

En veel energie stoppen in het doorlopen van zoveel topics denk ik dan telkens.

't Is in ieder geval niet op de toegekende beoordeling doormiddel van "sterre'tjes". Dat lukte niet op BD. :eek:

p.

mm
10 december 2006, 22:54
wie zei daar ... sterretjes ... :eek: :eek:

m;)m

vanslycken
11 december 2006, 11:16
laat dat inderdaad maar geheim blijven, anders krijgt die persoon weer tonnen correspondentie van mensen die vinden dat ze ook recht hebben om in de HOF te komen, of hebben ze commentaar op een foto die ze niks vinden...
Nee, wij gaan die persoon geen maagzweer en zenuwinzinking bezorgen... :clown:

dg
11 december 2006, 11:28
Deze vraag is nog al eens aan bod gekomen ... zie hier (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=106407).

bouk
11 december 2006, 11:44
Deze vraag is nog al eens aan bod gekomen ... zie hier (http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=106407).

dat ging toch over BIER.
grt,bouk.