Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kraai en Eend (jong)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kraai en Eend (jong)

    Deze jonge eend heb ik een keer vaker gezien. Zit af en toe voor de hut naar visjes te duiken. Maar welk ras is het?



    Verder nog een bonte kraai.





    Gelukkig heeft de ijsvogel zit ook weer laten zien, maar hij vloog enkel maar met een rot gang voorbij. Misschien later meer geluk.

  • #2
    Re: Kraai en Eend (jong)

    eerste is een mooie foto van een dodaars (familie van de futen en dergelijke dacht ik)
    wel oppassen met dat wit. Op mijn scherm lijkt het uitgebrand (maar het is echt een slecht scherm dus ik kan me vergissen)
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

    Comment


    • #3
      Re: Kraai en Eend (jong)

      Het is inderdaad een dodaars, en die andere is geen bonte kraai , maar een gewone kraai. Mooie foto's trouwens
      Groeten Franky
      Nikon D200 - Sigma 120-300mm f2.8 - 1.4 TC - Sigma 18-200mm f3.5-6.3 - Tamron macro 90mm f2.8

      Comment


      • #4
        Re: Kraai en Eend (jong)

        Ik dacht ik zeg eerste niks :P maar de foto van de dodaars had ik met de verkeerde witbalans gemaakt (jpg) omdat het nogal donder in de fotohut is.

        Ik heb de foto nog redelijk kunnen bewerken. Het wit kan idd per beeldscherm verschillen.

        Het valt hier best mee, het is ook ECHT wit.

        Maar goed, nu weet ik wel vogeltje mij soms eens gezelschap komt houden

        Comment


        • #5
          Re: Kraai en Eend (jong)

          Het witte kontje van de Dodaars is inderdaad uitgebrand. Ik had hetzelfde geval zie: http://forum.belgiumdigital.com/show...ht=tachybaptus
          De Zwarte kraai staat er goed op.

          Richard
          www.richardburgmeijer.nl

          Comment

          Working...
          X