Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zou Minolta 4000 AF flitser compatibel zijn met Nikon D70 ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zou Minolta 4000 AF flitser compatibel zijn met Nikon D70 ?

    Een familielid vroeg me net om overmorgen de avondfoto's van een huwelijk te maken. En van een ander familielid mag ik die Minolta 4000 AF flitser gebruiken. Vandaar mijn vraag. En 't is dus dringend ...

    Ik probeerde al wel. Het flitsschoentje past, maar de flitser gaat niet af. Ook niet in manuele flitsinstelling op de D70. Misschien heb ik een connectorkabeltje nodig, maar die is niet aanwezig op de flitser.

    Kan iemand helpen of raad geven ?

    Of zou iemand z'n Nikon compatibele flitser willen ruilen met m'n Nikon DR-4 rechte hoekzoeker (mits opleg van +/- 100 euro) ?

    Thanks,

    JM
    JM
    Nikon D70 + Nikkor 18-70mm + Bigma 50-500mm + DR-4 hoekzoeker

  • #2
    Re: Zou Minolta 4000 AF flitser compatibel zijn met Nikon D70 ?

    Oorspronkelijk geplaatst door JM Bekijk bericht
    Een familielid vroeg me net om overmorgen de avondfoto's van een huwelijk te maken. En van een ander familielid mag ik die Minolta 4000 AF flitser gebruiken. Vandaar mijn vraag. En 't is dus dringend ...

    Ik probeerde al wel. Het flitsschoentje past, maar de flitser gaat niet af. Ook niet in manuele flitsinstelling op de D70. Misschien heb ik een connectorkabeltje nodig, maar die is niet aanwezig op de flitser.

    Kan iemand helpen of raad geven ?

    Of zou iemand z'n Nikon compatibele flitser willen ruilen met m'n Nikon DR-4 rechte hoekzoeker (mits opleg van +/- 100 euro) ?

    Thanks,

    JM
    NEEN, en probeer niet teveel, voor je het weet is je camera stuk!!

    Comment


    • #3
      Re: Zou Minolta 4000 AF flitser compatibel zijn met Nikon D70 ?

      Welbedankt voor je antwoord.
      Ik dacht al dat m'n vraag misschien té moeilijk was, of te onnozel

      Maar gezien de flitser toch al niet reageerde op m'n D70 kon ik em dus niet gebruiken.

      Groetjes,
      JM
      Nikon D70 + Nikkor 18-70mm + Bigma 50-500mm + DR-4 hoekzoeker

      Comment

      Working...
      X