Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bigma

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bigma

    hallo iedereen,

    ik zit met een klein probleempje, ik wil de sigma 50-500mm aanschaffen en dit met een sony/minolta fitting maar ik vind geen enkele winkel die ze op voorraad heeft..."ja, bestel ze dan hé" hoor ik jullie al zeggen, één probleempje, ik vertek 12 december naar Costa Rica en ik wil die bigma meenemen op het uitstapje....

    alle reactie welkom


    Frank

  • #2
    Re: bigma

    Oorspronkelijk geplaatst door m9a9g9i9c Bekijk bericht
    hallo iedereen,

    ik zit met een klein probleempje, ik wil de sigma 50-500mm aanschaffen en dit met een sony/minolta fitting maar ik vind geen enkele winkel die ze op voorraad heeft..."ja, bestel ze dan hé" hoor ik jullie al zeggen, één probleempje, ik vertek 12 december naar Costa Rica en ik wil die bigma meenemen op het uitstapje....

    alle reactie welkom


    Frank
    Kijk hier eens:http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...ountry_type=be

    Comment


    • #3
      Re: bigma

      natuurlijk heb ik al bij konijnenberg in Turnhout geinformeerd en ook daar is het zeker wachten tot 2007

      Comment


      • #4
        Re: bigma

        kamera-express al geprobeerd?
        en fotokonijn?
        Met vriendelijke groeten,
        Ronald
        www.konings.biz

        Comment


        • #5
          Re: bigma

          Oorspronkelijk geplaatst door m9a9g9i9c Bekijk bericht
          hallo iedereen,

          ik zit met een klein probleempje, ik wil de sigma 50-500mm aanschaffen en dit met een sony/minolta fitting maar ik vind geen enkele winkel die ze op voorraad heeft..."ja, bestel ze dan hé" hoor ik jullie al zeggen, één probleempje, ik vertek 12 december naar Costa Rica en ik wil die bigma meenemen op het uitstapje....

          alle reactie welkom


          Frank

          Die lens is gewoon verkrijgbaar direct uit voorraad.
          Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

          Comment

          Working...
          X