Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotografen weekendwerk

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotografen weekendwerk

    Fotografen gezocht voor weekend werk voor feestgelegenheden, brunch, trouw, communie,... Het hoeven geen topfotografen zijn, Kunnen kadreren en beetje inzicht hebben is voldoende; Geen speciale ervaringen. Ik zelf doe het al jaarke en op aanvraag van den baas nog wat personeel gezocht . Regio Oostende, Brugge, Kortrijk, Torhout. Indien interesse pm me maar. Grtz Kurt
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

  • #2
    Re: fotografen weekendwerk

    Lijkt me wel tof, helaas . . . HELEMAAL uit mijn buurt . . . ( Herentals )
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: fotografen weekendwerk

      Meer info mag mijn richting uitkomen...

      Comment


      • #4
        Re: fotografen weekendwerk

        dju he, is jammer genoeg allemaal te ver voor me, ben zelf van limburg (zonhoven). Zou het anders met beide handen aangenomen hebben.

        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: fotografen weekendwerk

          Voor alle duidelijkheid. Toestellen die gebruikt worden zijn analoge Nikons . Eigen matriaal niet nodig alsook geen nabewerking! Geen experts in digitale fotografie dus. er is niet teveel k@k en sh*t rond. Trekken, ontwikkelen en verkopen.
          Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
          http://www.racenews.be

          Comment


          • #6
            Re: fotografen weekendwerk

            In dit topic wordt niet echt "fotomateriaal" gezocht, dus wordt het vanuit Gezocht naar een meer gepast forum verplaatst.

            Comment


            • #7
              Re: fotografen weekendwerk

              Regio antwerpen hier, lijkt me wel interessant om veel ervaring op te doen.

              -M-

              Moderator Note: Topic wordt afgesloten op 28aug2012, omdat men het opnieuw tot leven wekte na bijna zes jaar!
              Last edited by LesC; 28 augustus 2012, 16:53.
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

              Comment

              Working...
              X