PDA

Volledige versie bekijken : opanda IEXIF voor firefox

erwin
3 december 2006, 19:45
Ik probeer opanda geinstalleerd te krijgen in Firefox maar den deze lukt daar weer niet in :mad: :mad:
Nogthans ; If you are browsing this page by other browsers(for example IE), click here to download the installing file of IExif for Firefox,
then input whole path and filename of the XPI file in address bar of Firefox (or drag and draw the XPI file into Firefox), just Ok

Waar vind ik die adress bar?

Ik heb die file vastgepakt en in Firefox gesmeten maar zo werkt dat dus niet blijkbaar.

Wat voel ik me toch weer lomp :mad: :bom:

Erwin

stevenvinckier
3 december 2006, 20:09
Ik had hetzelfde probleem. Even vloeken, en dan terug geweest naar de Opanda site. Daar kon ik een update downloaden. Na installatie kan ik weer exifs spieken.
Bij mij leek het allemaal niet zo moeilijk. Misschien heeft het te maken met besturingssysteem en versie van Firefox (ik werk onder XP en de 2.0 van Firefox)

erwin
3 december 2006, 20:20
Ik had hetzelfde probleem. Even vloeken, en dan terug geweest naar de Opanda site. Daar kon ik een update downloaden. Na installatie kan ik weer exifs spieken.
Bij mij leek het allemaal niet zo moeilijk. Misschien heeft het te maken met besturingssysteem en versie van Firefox (ik werk onder XP en de 2.0 van Firefox)

Ik werk onder hetzelfde , bij mij blijkt het TE moeilijk want ik krijg dat bestandje van 34kB niet ge´nstalleerd , ik zal het anders zeggen ik zou niet weten hoe ondanks de uitleg die er zoals hierboven bij staat geschreven..

Om de kriebels van te krijgen

erwin
3 december 2006, 20:29
Opgelost !!!! :g