Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk toestel?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welk toestel?

    Ik sta op punt een professioneel digitaal toestel te kopen, welliswaar een tweedahands...
    Wat zijn de punten waar ik op moet letten , welk merk , type, wat moet het toestel zeker hebben of kunnen?

    Alvast bedankt!!


  • #2
    Re: Welk toestel?

    Misschien beginnen bij het begin

    Wat is je richtprijs ?

    Comment


    • #3
      Re: Welk toestel?

      had toch graag voor te beginnen iets van een paar honderd euro gevonden, beetje oefenen en dan een duurder en beter toestel he...

      Comment


      • #4
        Re: Welk toestel?

        Oorspronkelijk geplaatst door kiki_ke Bekijk bericht
        Ik sta op punt een professioneel digitaal toestel te kopen, welliswaar een tweedahands...
        Wat zijn de punten waar ik op moet letten , welk merk , type, wat moet het toestel zeker hebben of kunnen?
        Alvast bedankt!!

        Dat is iets dat jij zou moeten zeggen en 'k denk niet dat dit hier de juiste plaats is voor deze vraag,zal mss wel verplaatst worden
        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Welk toestel?

          ik wil gewoon weten war ik op moet letten als het tweedehands is omdat ik nog geen prof toestel in mijn handen heb gehad....

          Iedereen zegt maar dat ik mooie foto's maak met mijn digitaal toestelltje. Ik zou er graag mijn beroep van maken en zou dus een toestel willen aanschaffen waar ik veel meer in detail kan fotograferen...
          Welk merk is beste ? Wat heb ik minimum nodig aan accessoires om een fotoshoot te doen? en heeft er eventueel iemand een toestel te koop mag je me het ook vertellen...

          Comment


          • #6
            Re: Welk toestel?

            ik zie het al, deze mag verwijderdt worden, ik verplats hem even zelf.... thanks

            Comment


            • #7
              Re: Welk toestel?

              Even verplaatst naar een meer gepast forum.

              Comment


              • #8
                Re: Welk toestel?

                Ik zou er graag mijn beroep van maken en zou dus een toestel willen aanschaffen waar ik veel meer in detail kan fotograferen...
                mjah kwil geen dromen kapotmaken maar daarvoor moet je al heel sterk zijn denkek om er van te kunnen leven...
                En voor de rest jah, waarvoor moet het dienen? Ben je wel al eens naar een winkel geweest om bv een canon en een nikon vast te nemen, welke je het beste ligt...
                Kijk misschien ook eens op DPreview, daar kan je van elk toestel dat op de markt is grondige reviews lezen...
                One life, live it!
                vernieuwde site: natuurbeeld

                Comment

                Working...
                X