Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dia's scannen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dia's scannen

    Goedenavond,

    Ben nog maar net "lid"van BD, ik fotografeer al jaren analoog en heb sinds kort een digitale EOS. Ben al heel lang bezig d.m.v. een scanner ca. 1500 dia's te scannen. Dit is zeer tijdrovend en geen keuk werk. Heb eens ergens gelezen dat je ook d.m.v. projectie op een scherm de dia's kan fotogaferen en snel digitaal bewerken. Wie heeft daar ervaring mee? (misschien is de vraag al eens gesteld, maar ja, ik zit nog maar net bij BD.
    Alvast bedankt voor uw reactie(s).

  • #2
    Re: Dia's scannen

    Oorspronkelijk geplaatst door Jan Quax Bekijk bericht
    Goedenavond,

    Ben nog maar net "lid"van BD, ik fotografeer al jaren analoog en heb sinds kort een digitale EOS. Ben al heel lang bezig d.m.v. een scanner ca. 1500 dia's te scannen. Dit is zeer tijdrovend en geen keuk werk. Heb eens ergens gelezen dat je ook d.m.v. projectie op een scherm de dia's kan fotogaferen en snel digitaal bewerken. Wie heeft daar ervaring mee? (misschien is de vraag al eens gesteld, maar ja, ik zit nog maar net bij BD.
    Alvast bedankt voor uw reactie(s).
    Aangenaam collega ben ook al een paar avonden zoet, leuk is het enigszins wel, maar de juiste settings vinden dat is andere koek

    Op een scherm fotograferen lijkt me tioch niet echt de beste manier hoor; dupliceren eventueel met een duplicator ?

    Comment


    • #3
      Re: Dia's scannen

      Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
      Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
      --------

      Comment

      Working...
      X