Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

    Wij zoeken een enthousiaste fotograaf, die graag wil meewerken aan een professionele website over vastgoed, met potentieel tot heel grote doelgroep. Artistieke, kleurrijke foto's in relatie tot vastgoed en architectuur, en aanverwante onderwerpen. Laat dit een uitdaging zijn. Wij zijn jonge mensen met zin voor vernieuwing. Het spreekt voor zich dat de auteur vermeld wordt bij wijze van publiciteit voor de fotograaf.

    Reacties welkom op aranko@msn.com
    Last edited by anouk; 1 december 2006, 16:15.

  • #2
    Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

    You've got mail

    Comment


    • #3
      Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

      Oorspronkelijk geplaatst door anouk Bekijk bericht
      meewerken aan een professionele website over vastgoed,
      <snip>
      Het spreekt voor zich dat de auteur vermeld wordt bij wijze van publiciteit voor de fotograaf.
      Allereerst welkom natuurlijk op BD. Maar wel een kanttekening bij uw introductie. U spreekt hier van een "professionele" website... daar mag toch wel wat meer tegenover staan dan alleen publiciteit voor de fotograaf

      Comment


      • #4
        Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

        JA hoor, hun dankbaarheid
        PS. Ik wou dat ik het kon

        Comment


        • #5
          Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

          T'is toch digitaal ? Dus t'is toch gratis !!
          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf



            Nu nog iemand die een professionele website maakt, voor een naamvermelding bij wijze van publiciteit voor de websitebouwer.

            Websites bouwen is ook digitaal, dus ook gratis
            Last edited by paly; 2 december 2006, 10:11.
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

            Comment


            • #7
              Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

              Enkel naamvermelding, alsof dit bakken werk met zich meebrengt ...
              bovendien als het een professionele site moet zijn, zal de fotografie ook perfect moeten zijn, duuuus onderschat deze opdracht niet, het kan best zijn, dat uwe naamvermelding wel eens zeer veel geld zou kunnen kosten. Bovendien moet de site dan nog eens voldoende bezoekers trekken ook vooralleer je ander werk kan binnehalen (naamvermelding: fotografie - blablablabla in corps 5 - dus amper leesbaar bezig).

              Misschien wat meer info geven over de opdracht. Of is de naamvermeding een extra pagina op de site? Dat zou de zaak wel eens kunnen veranderen dan - tis maar e tip é

              groetjes

              Comment


              • #8
                Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

                I'm pretty sure there will be at least 10 PM's sent already for this golden opportunity...

                I recently had to photograph 7 interiors in one day. All over the Antwerp area.
                10 hours, 350km later, €12 in parking costs. I was pretty worn out. Luckily it was paid properly as the clients appreciate what good photographs can do for their website.

                So, anyone thinking a name mention on the is worth dragging your butt around all the locations, good luck to you. It's going to cost you a lot of time and model. You can also be sure a name on a site as reference won't bring in the work.

                I'm pretty sick of people assuming that taking photos for people is just free and that we do it for our health. Especially when it's for commericial use!

                Comment


                • #9
                  Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

                  Volgens mij hoort dit gewoon in "gezocht" en niet in algemeen. BD zou er een punt van moeten maken dat in zulke posts ALLE voorwaarden vermeld staan.

                  als het gratis moet en enkel een naamsvermelding je 'beloning' is ... ... ja, hallo
                  --
                  Play Drakensang - a free online mmorpg

                  Comment


                  • #10
                    Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

                    Heeft er trouwens ook nog iemand zin om teksten te schrijven voor die website? Uiteraard met naamvermelding!!

                    Enne, we zoeken ook nog iemand om immobiliën te zoeken die we onder contract kunnen plaatsen. Natuurlijk stellen we daar wel een naamsvermelding tegenover!

                    Oh, en als het even kan en er zijn hier mensen die in de uitgeverij werken... kunnen jullie een paginagrote advertentie plaatsen? We zullen je naam wel vermelden!!


                    Waarom pakt dat nu eens nooit op café? "Patron, een Duvel! En ge moogt er uwe naam op zetten!"
                    PS. Ik wou dat ik het kon

                    Comment


                    • #11
                      Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

                      ...en de belastingen zullen je ook wel weten wonen met die naamvermelding, wees daar maar zeker van !

                      Het ethousiasme zal dan wel koelen...

                      Comment


                      • #12
                        Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

                        Oorspronkelijk geplaatst door eentonig Bekijk bericht
                        Waarom pakt dat nu eens nooit op café? "Patron, een Duvel! En ge moogt er uwe naam op zetten!"
                        Waat... werkt dat niet bij u? Alle, zoekt een ander café!

                        Oorspronkelijk geplaatst door weemaes Bekijk bericht
                        ...en de belastingen zullen je ook wel weten wonen met die naamvermelding, wees daar maar zeker van !
                        Ja, de belastingdienst gaat u vragen 50% van de letters van je naam in de leveren. Dat wordt dus "weas" en, in mijn geval, "Jot" in de toekomst .

                        Comment


                        • #13
                          Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

                          Hartelijk dank voor de veertigtal reacties die ik mocht ontvangen in mijn persoonlijke mailbox!

                          Wij bekijken ondertussen iedere mail, met eventueel de portfolio op de website.

                          Voor diegenen die ons nog geen website met portfolio doorstuurden, graag mogelijkheid tot bekijken van jullie werk.

                          Nogmaals super bedankt, super mooie foto's reeds mogen bekijken! Uiteraard zal onze persoonlijke smaak en gevoel beslissen en enkelen onder jullie contacteren voor verdere afspraken.

                          Met vriendelijke groeten,
                          Anouk

                          Comment


                          • #14
                            Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

                            Is dit jullie officiële adres om een portfolio te sturen ?

                            AntwerpseSteenweg 1124
                            9041 Oostakker

                            Groeten
                            The Sky is the limit. Digital Gigi

                            Comment


                            • #15
                              Re: dringend gezocht: enthousiaste fotograaf

                              En dan hebben ze nog het lef om een post te doen ook.
                              Awel als het verhaal klopt dat ze zoveel reacties gekregen hebben dan lopen er hier echt wel triestige mensen rond (blijkbaar zijn er toch nog zotten die gratis willen werken).

                              O wacht ik moet opletten wat ik zeg. Ikzelf heb een grafisch ontwerpbureau. Is er niemand dat gratis folders en logo's wilt ontwerpen en uitvoeren voor mij. Uiteraard is er geen financiële tussenkomst mogelijk want de zaken gaan zeer slecht (naar het schijnt in de immo-sector ook - de huizen zijn amper 10-15
                              % gestegen vorig jaar) MAAR als compensatie wil ik best uw naam vermelden op de folders hoor (corps 5).

                              Indien er iemand wenst mee te werken mag je mij steeds pb's sturen, ik heb een 20-tal opdrachten die alvast al klaar liggen. Bijkomend voordeel, je mag van thuis uit werken, dus je hoeft van mij zelfs nog niet naar kantoor komen.

                              Als dat geen gebaar van goede wil is - toppie

                              Comment

                              Working...
                              X