Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Huren van een lens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Huren van een lens

    Hallo allemaal,

    ik ben laatsejaars student burg.ir. en we moeten voor een vak een business plan opstellen. Als "business" hebben we gekozen voor de verhuur van fotografisch materiaal. Dus mijn vragen naar jullie zijn:

    1.Wat zouden jullie zo allemaal graag eens huren?
    2.Tegen welke prijzen zouden jullie dat zien zitten? (iedereen zegt natuurlijk zo laag mogelijk, maar geef een realistische waarde aub!)
    3.Hoe lang zou je willen huren (1 dag, 1 week, 1 maand, ....)?

    Indien u zelf nog nuttige dingen kunt toevoegen, be my guest.

    Hopelijk antwoorden jullie allen in grote getale!!!!!! Doen

  • #2
    Re: Huren van een lens

    Kijk http://www.capi.nl/ hier een in de linkermenubalk onder de tab "verhuur".

    Je weet dan meteen de actuele verhuurprijzen.
    Misschien kan je de hele lijsten nog wel van de site pikken ook.

    Greeetzzz
    Nikon D200 | 8/3,5 | 35/2.0 | 50/1,8 | 90/2,8 | 28-75/2,8 | 18-270 | 100-300/4 | 1,4 tc | SB600

    Comment


    • #3
      Re: Huren van een lens

      bij konijnenberg verhuren ze ook.

      Wat misschien niet slecht zou zijn:
      - een instapkitje, zodat iemand kan proberen vooraleer hij koopt. Mss beter te combineren met verkoop (bvb huurprijs in mindering bij aankoop toestel).
      - een topklasse body
      - duurdere en speciale lenzen die niet tot het standaardassortiment van de meeste fotografen behoren.
      - Te overwegen: een huurprijs per dag, een huurprijs per week (= bvb huurprijs voor 3 dagen), een huurprijs per maand. Zoals bij hoogtewerkers en zo
      - Verkoop van "afgeschreven" materiaal kan ook interessant zijn, al zal het hier vnl over body's gaan denk ik...

      Comment


      • #4
        Re: Huren van een lens