Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Betaalde opdracht: Wie durft deze aan?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Betaalde opdracht: Wie durft deze aan?

    Hoi,

    Ik heb een opdracht binnengekregen die ik zelf niet aankan/durf, wegens geen ervaring en materiaal.
    Toch wil ik die mensen verder helpen omdat er nog een tweede opdracht is die ik wel ga doen.

    Wat moet er gebeuren:
    Fotograferen van een hond in een fotostudio (en daar wringt voor mij het schoentje).
    Bedoeling is dat de hond word gefotografeerd voor een totaal witte achtergrond/ondergrond zodat daarna in PS de achtergrond transparant wordt gemaakt. (Kan dus net zo goed voor een egaal blauw doek!?)
    De foto zal in een zo groot mogelijk formaat op een wit deurpaneel geprint worden. Dit is onderdeel van een test voor een mogelijk commercieel product. (Let wel, ze gaan de foto niet in serie drukken, bedoeling is een soort gepersonaliseerde deurpaneel te creëren.)

    Vereisten:
    Hoe meer MegaPix hoe beter, want het moet fel uitvergroot worden (hoe groter hoe liever).
    De foto’s moeten van goede kwaliteit zijn ivm scherpte, kleur, toon
    Ik wil op de shoot zelf aanwezig zijn en wil ook een poging wagen (heb geen studio ervaring).

    Wie durft deze opdracht aan?
    Wat is je prijs?
    Waar ben je gehuisvest (of waar huur je een studio).

    Geïnteresseerden kunnen een PB sturen. (Hoe sneller hoe liever)


    Have fun
    Kurt
    I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

  • #2
    Re: Betaalde opdracht: Wie durft deze aan?

    Niks moeilijk aan hoor !!!
    Indien Maarkedal niet te ver is voor u en je het ziet zitten om de studio van de club ( www.digifotomaarkedal.be ) af te huren wil ik u wel helpen met het uitlichten van de foto en het maken van de opnamen.
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

    Comment


    • #3
      Re: Betaalde opdracht: Wie durft deze aan?

      Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
      Niks moeilijk aan hoor !!!
      Indien Maarkedal niet te ver is voor u en je het ziet zitten om de studio van de club ( www.digifotomaarkedal.be ) af te huren wil ik u wel helpen met het uitlichten van de foto en het maken van de opnamen.
      Ik zou toch niet te voortvarend zijn met te zeggen dat er niks moeilijk aan is.
      Ik heb eens voor een dierenarts foto's genomen van een hond in het kader van een diëet, niks fancy, gewoon voor en na het diëet.
      De dame in kwestie had haar hond niet onder controle en de hond in kwestie had geen zittend gat (en oren had ie nog veel minder).
      Begint er maar aan
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: Betaalde opdracht: Wie durft deze aan?

        Ik heb je vraag doorgestuurd naar een fotograaf die regelmatig foto's van honden neemt. En die studio werk gewend is.

        Misschien is hij wel geïnteresseerd.
        PS. Ik wou dat ik het kon

        Comment


        • #5
          Re: Betaalde opdracht: Wie durft deze aan?

          bedoel je zoiets ?

          --
          Play Drakensang - a free online mmorpg

          Comment


          • #6
            Re: Betaalde opdracht: Wie durft deze aan?

            Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
            Niks moeilijk aan hoor !!!
            Indien Maarkedal niet te ver is voor u en je het ziet zitten om de studio van de club ( www.digifotomaarkedal.be ) af te huren wil ik u wel helpen met het uitlichten van de foto en het maken van de opnamen.
            Toch oppassen. De meeste honden zijn flitsschuw. En als ze niet getraind zijn geeft het al snel problemen om ze te laten stilzitten. Ze hebben nog iets minder geduld dan de meeste modellen!

            Ook de grootte van de hond speelt een rol. En de kleur van de vacht uiteraard. En een transparante achtergrond bij langharigen kan ook moeilijkheden geven.

            Het is dus niet zo'n makkelijke opdracht. Ik neem zoiets alleen aan tegen betaling en op factuur. Mét indekking. Bij een schoonbroer van me heeft een hond ooit eens een statief met camera omvergeworpen, na een schrikreflex bij het flitsen. En dan begint de betwisting bij gebrek aan familiale verzekering van de eigenaar. En ik spreek niet eens over zindelijkheid (ook meegemaakt!) of het stukbijten van accessoires.
            Last edited by Fullator; 1 december 2006, 13:14.
            Fullator
            Fotostudio Candela Zone
            website: http://www.chronax.be
            website: http://www.marquisemodels.eu

            Comment


            • #7
              Re: Betaalde opdracht: Wie durft deze aan?

              Allemaal bedankt voor de reactie!

              Ik zal jullie eerstdaags contacteren.
              En Fullator heeft wel een beetje gelijk, Honden is niet gemakkelijk. Ik kan het weten want ik fotografeer voor een hondenmagazine. Ik doe wel enkel buitenwerk, vandaar dat ik nu op zoek ben naar hulp.

              Mvgr

              Kurt
              I'm crazy, but it's ok, 'cause I don't mind !!!

              Comment

              Working...
              X