Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

extender canon 1.4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • extender canon 1.4

    Is het verantwoord om mijn lens 70-200 f4 l wat ik een uitstekende lens voor buiten fotografie vind, een extender 1,4 van canon te gebruiken om tele te vergroten.
    Is de kwaliteit nog aanvaardbaar?

  • #2
    Re: extender canon 1.4

    Zeker nog aanvaardbaar! Maar de 2x zou ik wel afraden.
    Hou er wel rekening mee dat je inboet qua lichtsterkte..

    Michiel
    Canon R | Leica Q
    EF 35mm F1.4 L | RF 50mm F1.2 L | EF 85mm F1.2 L | EF 135mm F2.0 L
    Manfrotto statiefjes | Elinchrom, Canon en Yongnuo lichtjes
    [/COLOR]

    Comment


    • #3
      Re: extender canon 1.4

      idd geen 2x
      wordt stukken minder lichtsterk en ook AF vervalt.

      heb zelf de 1.4x en eerste indrukken lijken wel ok. (heb ze zelf nog maar een weekje) maar uw F4 wordt wel een F5.6
      Canon : 5D2 + grip | 24-105 4.0L | 135 2L | 70-200 4.0L | 50 1.4 | 85 1.8 | 1.4x Extender II | 580exII
      Fuji : Fuji X10

      Comment


      • #4
        Re: extender canon 1.4

        Kan ik mij bij aansluiten....de AF wordt wel ietsje trager.
        Te veel lenzen en te weinig tijd.
        http://pentaxlenstest.blogspot.com/

        Comment


        • #5
          Re: extender canon 1.4

          Ik heb nu een 70-200 f2.8 L en ik maak veel fotos ( poging tot ) van voetbal enzo, zou ik dan best een x1.4 of een x2 kopen ?


          groeten,
          Stijn
          Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
          een hoop sunbounce & strobist stuff

          Comment


          • #6
            Re: extender canon 1.4

            Oorspronkelijk geplaatst door stijnh Bekijk bericht
            Ik heb nu een 70-200 f2.8 L en ik maak veel fotos ( poging tot ) van voetbal enzo, zou ik dan best een x1.4 of een x2 kopen ?


            groeten,
            Stijn
            Hangt ervan af welk bereik je precies zoekt (en dus waar je positie aan het veld is).
            In elk geval werkt de AF nog bij gebruik van de 2x in combi met f/2.8, waar dit in combi met een f/4 niet meer het geval is.
            Last edited by yannicks; 28 november 2006, 13:41. Reden: verduidelijking
            Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning - Rich Cook

            Comment

            Working...
            X