Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oproep SD dag Rotterdam

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oproep SD dag Rotterdam

    Hallo BDers
    Wij willen een SD dag gaan organiseren op 25 Mei in Rotterdam
    dus om een beetje idee te krijgen hoeveel mensen er komen zouden wij dat graag willen weten, ivm het regelen voor een verzamel plaats/restaurant dat geeft ons een indicatie wat we moeten doen
    Groetjes NoName&Coby
    D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
    www.langenacker.nl

  • #2
    Noname, ik kan al zeggen dat wij er niet zullen zijn, spijtig. Maar dan is het eerste communie en de juf moet er natuurlijk bijzijn hé?
    Mijn eerste gedachte was ook dat het nogal vlug komt na de dag in Gent. Of speculeer je op andere mensen? Want op 11 mei is er eentje in Gent hé? Daar kunnen wij wel naartoe gaan. Het is natuurlijk ook zo, BD is enorm groot geworden, als er genoeg SD zijn dan kan je kiezen wat voor jou het beste uitkomt natuurlijk. Ik vond het in Maastricht leuk en de volgende keer in Rotterdam willen we er zeker bijzijn. Groetjes,

    Comment


    • #3
      Een shooting in Rotterdam lijkt me een erg goed idee. Als ik kan zal ik er zeker bijzijn NoName, wel wat snel na Gent... maar kom.
      Ik heb het alvast in mijn agenda genoteerd. Met 100% bevestigen kan ik pas later, sorry.
      eMJeke
      website

      Comment


      • #4
        He die hallo.

        Ik zal er zijn.

        Hulp nodig?
        Mail me gerust.

        Groeten
        Leo<- mailadres

        Comment


        • #5
          ehhhh......misschien een beetje domme vraag, ik heb nog nooit een shootingday bezocht dus neem me niet kwalijk ..maar hoe gaat 't er meestal aan toe, ik bedoel ...gewoon met een clubje naar een locatie en schieten maar of doen jullie meerdere locaties aan op zo'n dag?
          Kan iedereen daaraan meedoen,...ook de newbie's zoals ik??.of moet je daarvoor al langer meedraaien.
          Vervoer naar Rotterdam is niet zo'n probleem, ik kan de trein nemen vanuit leiden..maar hoe verder naar de locaties toe, ik neem aan dat jullie niet overal lopend naar toe gaan,. zijn er mensen die eventueel iemand mee kunnen nemen.
          En zijn er kosten aan verbonden of alleen de kosten die je zelf maakt, eten en drinken enzo?
          Ik hoop dat ik die dag vrij kan maken...ik zou het wel leuk vinden.
          Ruud
          Canon EOS 350D/BG-E3/Tamron AF Aspherical XR Di LD IF 28-300 1:3.5 6.3 Macro/Sigma 18-50mm+F3.5-5.6 DC Sigma 55-200mm F4-5.6 DC/Apacer Share Steno CD211+40Gb HD

          Comment


          • #6
            gewoon met een clubje naar een locatie en schieten maar
            uiteindelijk komt het daarop neer.

            meestal hebben de lokale organisatoren wel weet van de beste foto-plekjes en hebben ze een route uitgestippeld langs die plekjes, ondertussen de innerlijke mens niet vergetend. Meestal wordt er dan tussenin ergens halt gehouden om even te zitten, wat te drinken en wat te babbelen. (Al worden daar meestal ook nog vele megabytes verschoten)
            Nadien is er (meestal) een restaurantbezoekje gepland, waar je al dan niet aan kan deelnemen.

            Dat is een algemene omschrijving van eens shootingday. Kan dus vrij snel georganiseerd worden.

            'Iets meer' gebeurt er meestal op de BelgiumDigital-dagen (die door de BD-crew worden georganiseerd) waar er dikwijls ook nieuwe modellen camera's, printers e.d. (die de crew bij de fabrikanten en importeurs hebben losgepeuterd) kunnen worden bekeken en getest.

            Het zijn altijd toffe tochten met toffe mensen, waar je veel meer van elkaar opsteekt dan pure fotografie alleen. Een aanrader dus.

            En nu de Nederlanders ook meer beginnen organiseren (Maastricht, nu Rotterdam) is het voor de Belgen zeker interessant om nieuwe plekjes te leren kennen. De mensen uit de streek weten meestal toch beter de weg, kennen de leuke plekjes, ook buiten de toeristische toppers.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              wij gaan in ieder geval meeeeeeee 100%
              Vr.groeten Discus
              Canon G2
              http://home.hccnet.nl/r.toor/

              Comment


              • #8
                Hallo Noname,

                Schoolfeest die dag!!!!!! - Let wel, voor de school is dat ...
                Dus ik zal niet van de partij kunnen zijn, en dat vind ik doodjammer (de BD-bus kan die dag dan ook niet rijden ...).

                Jaja
                Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Act
                  Noname, ik kan al zeggen dat wij er niet zullen zijn, spijtig. Maar dan is het eerste communie en de juf moet er natuurlijk bijzijn hé?
                  Mijn eerste gedachte was ook dat het nogal vlug komt na de dag in Gent. Of speculeer je op andere mensen? Want op 11 mei is er eentje in Gent hé? Daar kunnen wij wel naartoe gaan. Het is natuurlijk ook zo, BD is enorm groot geworden, als er genoeg SD zijn dan kan je kiezen wat voor jou het beste uitkomt natuurlijk. Ik vond het in Maastricht leuk en de volgende keer in Rotterdam willen we er zeker bijzijn. Groetjes,
                  Hallo Act
                  ik weet dat het kort dag is na Gent ,maar anders kunnen wij pas in augustus weer wat doen en dat is nog een eind weg
                  en ik speculeer zeker niet op andere mensen want hoe meer zielen hoe meer vreugd, het is altijd al prettig om de mensen weer te ontmoeten
                  die je al mee hebt gemaakt op andere SD/BD dagen en de nieuwe die er bij komen, dus wij komen elkaar zeker weer tegen ergens
                  Met vriendelijke groet NoName&Coby
                  D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                  www.langenacker.nl

                  Comment


                  • #10
                    thanks,
                    ik heb de datum al bezet gezet in m'n agenda. Het is wel een stevig stukje rijden vanuit Hasselt, maar dat zal wel lukken ;-).
                    Onvoorziene omstandigheden buiten beschouwing gelaten kan je rekenen op m'n vrouwtje en mij.
                    ---
                    darix
                    afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
                    D70s

                    Comment


                    • #11
                      Helaas kunnen wij dan niet , Jan en Coby. Hoewel wij nog niets hebben geboekt, zijn wij op 25 mei vrijwel zeker op vakantie in Toscane. Dat is natuurlijk ook leuk, maar een SD Rotterdam had ik ook wel willen meemaken. Gelukkig is het voor ons maar een uurtje rijden, zodat we vast en zeker nog wel eens in Rotterdam komen.

                      Jacki (en Erik)
                      Meer foto's op Mukblog

                      Comment


                      • #12
                        Sign us in: Triker, Flee & onder voorbehoud Zooom.
                        http://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.

                        Comment


                        • #13
                          ooo, Als de BDbus niet rijd....
                          Spijtig maar dan moet ook ik afzeggen...
                          Alhoewel ik graag eens naar Rotterdam zou komen, ik ben er nog nooit geweest.

                          Comment


                          • #14
                            Als alles mee zit komen wij ook !!
                            mvg
                            gabriella
                            Canon 300D en 350D
                            canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                            canon 20-35 usm

                            Comment


                            • #15
                              doen jullie ook aan carpoelen ?
                              mvg
                              gabriella
                              Canon 300D en 350D
                              canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
                              canon 20-35 usm

                              Comment

                              Working...
                              X