Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telefoon nummer corne

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • telefoon nummer corne

    Kan er iemand mij dit pm´en aub,heb hem al 2 mails gestuurd vorige week en nog steeds geen antwoord :s

  • #2
    Re: telefoon nummer corne

    Kerel blijkt van de aarde verdwenen. Krijg geen antwoord op mails (al meer dan een week), gebeld naar vaste telefoon, gsm maar er neemt niemand op. Heeft iemand hier daar toevallig nog contact mee?
    Ik heb daar verleden maand een lens besteld. Dat geld is al een maand van mijn rekening. De lens zou ik 2 weken terug toegestuurd krijgen maar noppes, geen les en corne is niet te bereiken

    Comment


    • #3
      Re: telefoon nummer corne

      Niet paniekeren, soms zijn de producten niet op voorraad en wacht hij ook af. Ik heb dit ook al eens voorgehad.

      Welk mailadres gebruik je om hem te bereiken ?
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: telefoon nummer corne

        Probeer eens via het contactformulier op de website.
        Op die manier heb ik wel een antwoord gekregen, hetgeen via gewone mail niet lukte.
        Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

        Comment


        • #5
          Re: telefoon nummer corne

          Ik heb enkel nog maar contact gehad via dat formulier op zijn site. Ik vroeg hem toen wanneer ik de lens mocht verwachten, hij antwoorde dat deze de volgende dag verstuurd zou worden....

          Comment


          • #6
            Re: telefoon nummer corne

            Corné heeft ook nog een gewone dagtaak, dus geduld is een schone deugd voor die prijs.

            Comment


            • #7
              Re: telefoon nummer corne

              vanmorgen gemaild, een paar uur geleden antwoord...
              altijd al een heel goede communicatie gehad met corné.

              Comment

              Working...
              X