Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto op canvas afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto op canvas afdrukken

    Heeft er iemand iets dergelijks al besteld? http://www.canvascompany.nl/

    Ik kreeg zonet een mail met een kortingcode

    KORTING!!!! Als je voor 31 januari 2007 een bestelling plaatst bij ons, dan raden wij je aan om daarbij de code cc-2006 in te vullen. Je krijgt dan bij één doek een korting van 15% en bij bestelling van 2 of meer doeken zelfs 20% korting! De korting wordt automatisch verrekend, geldt niet op de bewerkingskosten (bij special effects) en ook niet in combinatie met andere kortingen.

    (wie wil kan die dus ook gebruiken)

    De verleiding wordt nu wel erg groot (want ik heb nog redelijk wat lege muren in de living), maar trekken die dingen ook op iets?

    Misschien heeft er iemand meer ervaring?
    http://www.razziphoto.com/

  • #2
    Re: Foto op canvas afdrukken

    They look like good prices, but is the canvas stretched on a frame? I didn't see that on the site. Quality, I have no idea. I'm always very sceptical until I've seen samples. There are plenty of ways of minimising ink usage to save € in processing. That's whY I bought my own printer, to ensure I get what I want every time.

    I'm looking for pricing for frames for our prints. I can print with pigments onto 60cm wide on Ilford canvas but I would prefer to sell them mounted.

    Comment


    • #3
      Re: Foto op canvas afdrukken


      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Foto op canvas afdrukken

        Oorspronkelijk geplaatst door trebs Bekijk bericht
        They look like good prices, but is the canvas stretched on a frame? I didn't see that on the site. Quality, I have no idea. I'm always very sceptical until I've seen samples. There are plenty of ways of minimising ink usage to save € in processing. That's whY I bought my own printer, to ensure I get what I want every time.

        I'm looking for pricing for frames for our prints. I can print with pigments onto 60cm wide on Ilford canvas but I would prefer to sell them mounted.
        You can find it on this page:
        http://www.canvascompany.nl/inhoud.php?inhoud=garantie

        ".... het afdrukken van je eigen foto's, zelfgemaakte tekeningen of afbeeldingen op canvas (schilderijdoek), strak gespannen op een houten frame."
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • #5
          Re: Foto op canvas afdrukken

          Met de HP9180+ kan je zelf op canvas afdrukken, de kwaliteit is perfect, mooi gesatureerd, geen puntjes zichtbaar (zelfs niet met een loupe).
          Natuurlijk enkel op 48x33 cm... Ik heb er een viertal afgedrukt vorige week en je moet wel echt iets hebben met een effect in, ik vond een natuurlijke foto maar eigenaardig over komen op dat canvas, je verwacht zoiets niet... Lichtvastheid is ook goed, ze beweren 200+ jaar zonder enige bescherming (pigment inkt).
          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

          Comment


          • #6
            Re: Foto op canvas afdrukken

            Ik heb een afdruk gezien op doek van foto.com.
            De foto was een ( schat ) 1m op 60 cm

            Was echt perfect !!!
            Zeer mooi op een kader gespannen en perfect afgewerkt
            Zeer stevige verpakking ( van horen zeggen )
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Re: Foto op canvas afdrukken

              Wij kunnen hier met onze splinternieuwe large format printer ook op canvas drukken (tot 160cm)
              Op andere materialen heb ik de machine al getest, het canvas komt één dezer binnen, en dan kan ik ook daarop een proef maken.

              Heb zelf al ooit prints op canvas ergens anders laten maken (via kunsthandel enkele jaren geleden) en dit hangt nog steeds in mijn (en mijn kopers') hun living.
              ToM.___ //Fuji s602.
              www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
              It goes to 11 you know? 1 louder.

              Comment


              • #8
                Re: Foto op canvas afdrukken

                haha ik heb net eens gekeken naar die website (die op de eerste post staat) amai wat een koekenbak verkopen ze daar allemaal. Bij een aantal dingen heb ik mijn bedenkignen.

                niet verkleuren door zonlicht.
                Ha lachertje, zelfs als ze geprint zijn met solvent inkten (de meeste canvasdoeken zijn echter met eco-solvent inkten - al dan dan eco of max inkten geprint) kunnen ze max. 7 jaar lichtechtheid garanderen. Als je ze in een donkere omgeving hangt zullen ze wel langer meegaan, maar in een zonnige omgeving (veranda of bij een raam waar de zon op zit) verbleken ze allemaal, ongeacht welk type inkten. (om een voorbeeld te geven op eco-solvent max inkten geven de fabriekanten 3 jaar kleurechtheid). Eerdere post melden van 200 jaar, vergeet dit maar dit is larie en apekool.

                In mijn eigen bedrijf kan ik ook printen op rollen van 160 cm breedte (media beedte is dit, dus printen is iets van 145 cm) en indien het zelfs nodig is printen we tot 5m breed en 50 m lang zonder dat er lasnaden inzitten.
                Ik hou er echter wel van om de mensen eerlijk in te lichten over wat ze al dan niet mogen verwachten.

                groeten

                Comment

                Working...
                X