Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand ervaring met de HP Photosmart 8350?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Iemand ervaring met de HP Photosmart 8350?

    Ik zag deze HP (Photosmart 8350) deze week in reclame staan bij de Makro aan 298 Euro.Heeft iemand ervaring met deze printer? Ik vind de prijs niet overdreven... Anderzijds heb ik ook al gezien dat er bijvoorbeeld een Canon PIXMA iX4000 bestaat aan 255 euro en de PIXMA iX5000 aan 338 euro.
    Wat ik goed vind aan de HP is dat je samen met de inktpatronen ook de spuitmondjes vervangt (hetgeen helaas ook wel wat duurder uitvalt, maar minder risico's dat de spuitmondjes vast geraken, met al de bijbehorende kosten...) en dat deze type 6 kleuren heeft (tegen slecht 4 kleuren op de Canon)
    Helaas heb ik van geen van beide printers reeds een resultaat gezien. Zijn er hier onder jullie die reeds beide printers uitgeprobeerd hebben? (Via de zoek-functie heb ik nog niets gevonden over deze HP-printer)
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

  • #2
    Re: Iemand ervaring met de HP Photosmart 8350?

    En evenmin iemand ervaring met de Canon iX4000 of iX5000 printers?
    meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

    Comment


    • #3
      Re: Iemand ervaring met de HP Photosmart 8350?

      Ik heb een 8450, die heeft dacht ik dezelfde print engine als de 8350 (als ik mij niet vergis dus). Goeie printer maar dure cartridges.

      Wat ik NIET goed vind is de printerdriver. Om een of andere reden begint mijn PC zich vreemd te gedragen als ik die installeer. En het ligt niet aan de PC want het doet zich voor op gelijk welke PC waarop ik het installeer.
      En da's één van de redenen waarom ik de printer nauwelijks gebruik. Gebruik ik hem toch dan ga ik als volgt te werk:

      - System restore point creëren in WinXP
      - Driver installeren en configureren naar wens
      - Printen wat er moet geprint worden
      - Driver un-installeren
      - System restoren naar punt vóór installatie driver

      Da's de enige manier om mijn PC terug normaal te krijgen want gewoon de driver uninstallen is niet genoeg om het rare gedrag ongedaan te maken.

      Je begrijpt dat dit een heel gedoe is en dat ik daarom liever niet met die printer print... jammer want de afdrukken zijn van goede kwaliteit.
      ...but I could be wrong...

      Comment


      • #4
        Re: Iemand ervaring met de HP Photosmart 8350?

        Da's inderdaad op z'n minst vervelend, om niet te zeggen "onwerkbaar". Nu ja, ik kan de printer natuurlijk altijd eerst uittesten en hem terugbrengen als ik problemen vaststel. Bij Makro doen ze daar naar mijn weten nooit moeilijk over.
        'k Moet zeggen, 'k heb nu zo'n klein HP 3-in-1 printer en ik ben daar zeer tevreden over, zeker gezien de prijs (99 euro heb ik hem destijds betaald) Vandaar dat ik HP wel zie zitten als upgrade van mijn huidige printer. Ik ben mij wel bewustt van de hoge prijs van de cartridges, maar ja, daar zitten dan ook altijd nieuwe spuitmondjes in hé...
        meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

        Comment

        Working...
        X