Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Trots

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Trots

    In de Arabische wereld poseren mannen altijd met trots!


  • #2
    Re: Trots

    mooi portret, maar twijfel of ik het te donker vind.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Trots

      Mooi geprobeerd, echter ik vind deze gewoon te donker.

      Greetz,

      Nonkelmil
      Mijn foto's op : http://nonkelmil.zenfolio.com/

      Comment


      • #4
        Re: Trots

        yep, net een tikkie te donker. Bij een lichte achtergrond een donker object fotograferen vereist één of twee stops overbelichting.
        compositie is wel erg mooi.
        http://www.fotohans.eu

        Comment


        • #5
          Re: Trots

          mooi protret maar zoals al gezegd een beetje te donker
          Nikon materiaal

          Comment


          • #6
            Re: Trots

            Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            mooi portret, maar twijfel of ik het te donker vind.
            grt,bouk.
            Hmmmmm
            Toen ik deze opende vond ik 'em niet te donker... Maar na het lezen van de 4 reacties, begon ik te twijfelen...
            En toch... neen, niet echt te donker. Ik vind het daardoor zeer sfeervol en perfect passen bij de ongewone, maar boeiende gelaatsuitdrukking...
            Als je opheldert (het kan wel denk ik) dan toch niet te veel, de schaduw is net sprekend...

            Knappe foto
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Trots

              De reacties over het te donker zijn had ik verwacht, en niet onterecht.
              Maar de lichtomstandigheden waren moeilijk en de man heeft nu eenmaal een donkere huidskleur. Het was vooral zijn ijdele blik die me interesseerde. Je moet ook weten dat ik die foto moest maken van hem. Die gasten poseren continu, als je een straatbeeld wil maken gaan al de mannen onmiddelijk in ceremoniele houding staan

              Bedankt voor de reacties

              Comment


              • #8
                Re: Trots

                Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                De reacties over het te donker zijn had ik verwacht, en niet onterecht.
                Maar de lichtomstandigheden waren moeilijk en de man heeft nu eenmaal een donkere huidskleur. Het was vooral zijn ijdele blik die me interesseerde. Je moet ook weten dat ik die foto moest maken van hem. Die gasten poseren continu, als je een straatbeeld wil maken gaan al de mannen onmiddelijk in ceremoniele houding staan

                Bedankt voor de reacties
                Ben zeer vertrouwd met dit soort opnamen en idd dikwijls is het behelpen met de beschikbare elementen. Een invulscherm is iets wat ik in dergelijke situaties best niet ten toon sprijd. De donkere huidskleur is volledig binnen de standaard normen van deze mensen en de semi tegenlichtopname met een prachtig uitgetekend modelé op de frontale wang vind ik prima opgebouwd.
                Mooi werk picasso.

                Henri
                lidnummer: BD0435BE

                Comment


                • #9
                  Re: Trots

                  Oorspronkelijk geplaatst door picasso Bekijk bericht
                  De reacties over het te donker zijn had ik verwacht, en niet onterecht.
                  Maar de lichtomstandigheden waren moeilijk en de man heeft nu eenmaal een donkere huidskleur. Het was vooral zijn ijdele blik die me interesseerde. Je moet ook weten dat ik die foto moest maken van hem. Die gasten poseren continu, als je een straatbeeld wil maken gaan al de mannen onmiddelijk in ceremoniele houding staan

                  Bedankt voor de reacties
                  Vragen deze mensen ook geld ,zoals in somige andere landen om te poseren?
                  Zo objectief als mijn objectieven.....
                  bd 616 be MVG Jan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Trots

                    Dat hij te donker overkomt is imo te wijten aan de lichte achtergrond.
                    Denk dat hij nog mooier zou zijn met een donkerder achtergrond.
                    mvg,
                    Ludo V.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Trots

                      Prachtig, die blik in de lens je hebt er alles uitgehaald wat er zit denk ik.
                      Groetjes Christianne
                      Christianne's fotoweb
                      BD0243nl

                      Comment


                      • #12
                        Re: Trots

                        Fijn als mensen zo vrij voor de cam gaan staan. Hier krijg je meteen een mes in je donder als je niet uitkijkt
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: Trots

                          Oorspronkelijk geplaatst door je-es Bekijk bericht
                          Vragen deze mensen ook geld ,zoals in somige andere landen om te poseren?
                          ja en en nee, de mannen vragen geen geld. Maar vrouwen fotograferen is ABSOLUUT taboe ! Dus.... we hebben oudere vrouwen gezien die tegen een prijsje poseren. Een markt is een martk

                          Comment


                          • #14
                            Re: Trots

                            Mooi portret, maar er is meer uit de donkere delen te halen.
                            Grt,
                            Hexagon

                            Comment

                            Working...
                            X