Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie wil shooting day organiseren?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie wil shooting day organiseren?

    Hallo,

    De BD SD's (Belgium Digital Shooting Days ) zijn stilaan een begrip aan het worden.
    Vandaar dat het wellicht niet slecht is van al tijdig een beetje een planning op te maken.

    Staan al op het programma:
    - april 2003: SD in de Japanse Tuin te Hasselt (juiste datum nog vast te leggen)
    - 11.05.2003: SD te Gent (zie topic)

    Wie dus nog bereid is een SD te organiseren kan dat misschien nu al even laten weten zodat we een beetje een "SD-kalender" kunnen opstellen.
    Alle exacte gegevens moeten nog niet bekend zijn, maar op die manier hebben we dan toch al een beetje een overzicht (periode + plaats).

    Goed idee? Slecht idee?

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    normaal terug 1-tje in Brugge als er belangstelling is...
    Datum is moeilijk te bepalen- mischien 1 juni...of 15 juni
    daVinci
    www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

    Comment


    • #3
      Goed idee Jaja
      Dan kan ik misschien eindelijk ook eens komen.
      Tot nu toe is dit steeds in het water gevallen wegens andere
      ( lees beroeps- ) verplichtingen

      Jo(han)
      Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

      Comment


      • #4
        Hallo JaJa
        Het is de bedoeling dat Coby en ik een SD dag in Rotterdam willen gaan Organiseren maar dat de uitvoer datum alleen op Zondag 25 Mei
        kan zijn ,dus als er voldoende belang is dan gaan wij beginnen met het organiseren
        maar ik lees nu ook dat daVinci wat wil gaan doen op 25 Mei en wij willen niet op zijn duiven schieten
        Vriendelijke groeten NoName&Coby

        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Originally posted by jaja25 mei 2003 is bij ons "nationale verkiezingsdag" - en wij MOETEN gan stemmen ...
          Jacques, In het Belgenland waar ik woon zijn de verkiezingen op 18 mei. Of is dat in Limburg anders?

          Comment


          • #6
            Hallo Peter,

            oeps, 25 mei is schooolfeest bij ons.
            Zal het dadelijk verbeteren

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Originally posted by peter
              Of is dat in Limburg anders?
              Trager, dat wisten we.
              Maar een week?
              Dat is toch èèèrriig hé?

              Comment


              • #8
                Originally posted by NoName
                Hallo JaJa
                Het is de bedoeling dat Coby en ik een SD dag in Rotterdam willen gaan Organiseren maar dat de uitvoer datum alleen op Zondag 25 Mei
                kan zijn ,dus als er voldoende belang is dan gaan wij beginnen met het organiseren
                maar ik lees nu ook dat daVinci wat wil gaan doen op 25 Mei en wij willen niet op zijn duiven schieten
                Vriendelijke groeten NoName&Coby
                Kijk Rotterdam, daar kan ik nou makkelijk komen (moet nog steeds eens een rijbewijs halen.)

                Ik wil dolgraag een keertje ook op een shooting dag aanwezig zijn, maar aangezien ik in Dordrecht woon in nederland en de meeste shooting days een aaridg eindje verwijderd zijn voor mij wordt het allemaal heel moeilijk. (hint hint mag ik een keer met iemand mee rijden die uit mijn buurt komt????)

                Mischien is er intresse om eens een keer in Dordrecht een shooting day te houden, we hebben een schitterende oude binnenstad met veel mooie plekken. Er zijn diverse mooie routes te lopen door onze history rijke binnenstad.

                Indien iemand ooit intresse heeft, dan kunnen we een keer een datum prikken. Ik zou jullie graag Dordrecht in zijn volle glorie laten zien.

                Klik op de link en kijk maar eens bij evenementen, wellicht een idee om op een van deze dagen iets te doen.
                Dordrecht.nl

                Groeten
                Leo

                Comment


                • #9
                  Originally posted by jaja
                  Hallo Peter,

                  oeps, 25 mei is schooolfeest bij ons.
                  Zal het dadelijk verbeteren

                  Jaja
                  toch sympatiek dat de jaja dat schoolfeestje wilt verzetten voor BD .. maar ja, ge zijt directeur of ge zijt het niet

                  Comment


                  • #10
                    Goed idee om datums vast te leggen !
                    Mag ik mijn kalender hier posten ?
                    Dan kunnen de SD's worden georganiseerd op mijn nog vrije dagen
                    25 mei is reeds genoteerd. Het geeft niet waar die doorgaat, als ik maar eens mee kan gaan.
                    Nikon D70

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by NoName
                      Hallo JaJa
                      Het is de bedoeling dat Coby en ik een SD dag in Rotterdam willen gaan Organiseren maar dat de uitvoer datum alleen op Zondag 25 Mei
                      kan zijn ,dus als er voldoende belang is dan gaan wij beginnen met het organiseren
                      maar ik lees nu ook dat daVinci wat wil gaan doen op 25 Mei en wij willen niet op zijn duiven schieten
                      Vriendelijke groeten NoName&Coby



                      25 Mei Rotterdam is ok, Brugge ga ik dan wel later laten plaatsvinden..
                      daVinci
                      www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

                      Comment


                      • #12
                        25 Mei Rotterdam is ok, Brugge ga ik dan wel later laten plaatsvinden..

                        [/quote]

                        Bedankt daVinci,wij hadden anders niet eerder dan weer in augustus
                        wat kunnen plannen ,wij gaan nu beginnen met het organiseren voor 25 mei SD dag in Rotterdam
                        Groetjes NoName
                        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                        www.langenacker.nl

                        Comment


                        • #13
                          Hallo JaJa
                          Het is U vergeven ,maar het is wel jammer dat U er dan niet bij kan zijn ,we zien elkaar dan maar weer op een andere BD/SD dag
                          Groetjes NoName&Coby
                          [/quote]
                          D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
                          www.langenacker.nl

                          Comment


                          • #14
                            Is er interesse om een SD te doen in het Vlaams Parlement en in het nieuwe "huis der parlementairen" ( gerenoveerd Postgebouw)?
                            Het zijn twee schitterende gebouwen met veel mogelijheden.

                            Eventueel te combineren met "iets" in Brussel.
                            Er zijn wel restricties: de groep kan/mag niet al te groot zijn ( maar juiste aantal ken ik niet, ik denk dat en 50-tal wel kan), je krijgt een rondleiding en dus een gids mee ( concreet: je kan niet zo maar overal rond lopen, maar wel wordt alles bezocht en er zijn afspraken magelijk).Bij eerste navraag zagen de diensten van het parlement mijn vraag wel zitten.
                            Als er interesse is zoek ik het wel verder uit.
                            Laat maar horen.
                            Peter

                            http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                            http://www.photoblog.be/peterwarson

                            Comment


                            • #15

                              Originally posted by Jaja

                              Staan al op het programma:
                              - april 2003: SD in de Japanse Tuin te Hasselt (juiste datum nog vast te leggen)
                              Goed idee? Slecht idee?
                              Jaja
                              Lijkt me een goed idee Jaja... maar is het in april al de moeite om de Japanse tuin te bezoeken, ik bedoel, staan de Japanse kerselaren en andere bloem-achtigen al in bloem??? 'tis maar een vraag hé...



                              Originally posted by Peter1
                              Is er interesse om een SD te doen in het Vlaams Parlement en in het nieuwe "huis der parlementairen" ( gerenoveerd Postgebouw)?
                              Het zijn twee schitterende gebouwen met veel mogelijheden.

                              Als er interesse is zoek ik het wel verder uit.
                              Laat maar horen.
                              Peter, ik ben erg geïntereseerd in een Shooting in het Parlement! Als de datum voor mij past dan zal ik ,er zeker zijn!
                              eMJeke
                              website

                              Comment

                              Working...
                              X