Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Model gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Model gevraagd

    Beste,


    Ik ben op zoek naar een vrouwelijk model die nu vrijdag 24/11 een 1 à 2 uur zou willen poseren in onze showroom te Zaventem (oude IKEA gebouwen).
    Liefst een vrouw tussen de 18 en 40 jaar.

    Wij gaan binnenkort enkele vrachtwagens van onze transporteur bestickeren.
    Hiervoor zouden wij zelf eens willen testen of het mogelijk is een bepaalde scenario op foto te zetten en dit op de achterkant van de vrachtwagens te plaatsen.
    Mochten de foto's en concept echt goed zijn ... dan komt het model ook direct op enkele vrachtwagens te staan die elke dag gans Vlaanderen doorkruisen.

    Ik vertel er direct bij dat dit door mezelf en een collega zal worden gedaan (amateur fotografen) en het dus waarschijnlijk geen super-professionele shoot wordt. We werken graag op TFCD basis, maar eventueel kunnen we nog een klein bedrag afspreken (drank, broodje en vervoer zijn op onze kosten).

    Wij dachten eerst een vrouwelijke collega te gebruiken als 'model', maar zij kan er vrijdag niet bij zijn blijkt nu. Daarom deze oproep.

    Mocht er interesse zijn (ik betwijfel het ), dan graag een PM sturen waar we verder kunnen afspreken. Wij vermelden natuurlijk het bedrijf aan de geinteresseerden.

    Alvast bedankt.
    Last edited by TomB; 22 november 2006, 14:07.

  • #2
    Re: Model gevraagd

    TFCD om jouw en het model haar portfolio uit te bouwen ok .. maar TFCD voor een zuiver commerciële bedoening is IMHO totaal gebrek aan respect voor je model.

    Als je je model nu tenminste zou aanbieden dat er een visagiste zou zijn, en dat er professioneel gewerkt wordt, er haar onkosten (verplaatsing etc) betaald worden kan je misschien verwachten dat men low-cost zou poseren .. maar dan nog .. je foto op een vrachtwagen door 't land laten rijden zonder echte vergoeding lijkt mij niet netjes van je werkgever.

    Comment


    • #3
      Re: Model gevraagd

      Oorspronkelijk geplaatst door Visio Bekijk bericht
      TFCD om jouw en het model haar portfolio uit te bouwen ok .. maar TFCD voor een zuiver commerciële bedoening is IMHO totaal gebrek aan respect voor je model.
      We verplichten niemand om mee te doen hé. We formuleren enkel wat we van plan zijn, dat we nog iemand zoeken en wat we ervoor over hebben. Is er geen interesse, dan is dit pech voor ons.

      We vragen ook niet achter professionele modellen, misschien was dit niet duidelijk. Gewoon iemand die het eens wil proberen en genoegen neemt met enkele foto's, drank, eten, vervoer en (eventueel) een klein bedrag.

      - visage: het model mag zelf wat visage doen als ze wil, maar heeft in ons concept niet echt veel nut sinds het foto's zijn waar vooral het product belangrijk is en waar het model op een bepaalde afstand zal staan waar visage waarschijnlijk nog eens niet zou opvallen.
      - vervoer: is geen probleem, we komen haar desnoods thuis ophalen en brengen haar achteraf terug naar waar ze wil.
      - professioneel: wat bedoel je? Het fototoestel is goed genoeg (Nikon stuff), statief, lenzen, lichten, ... meer moet er niet zijn.

      Indien we niemand vinden via BD, gaan we gewoon iemand aanspreken op straat of eens vragen bij enkele vrouwen van de bedrijven die naast het onze ligt.

      Het gaat hem ook maar om een test ... enkel mocht het echt goed zijn komt het op de vrachtwagen.
      Een van de redenen waarom wij het ook zelf doen ipv. een fotograaf in te huren.

      Maar zoals vermeld kan er over gesproken worden via PM.
      Last edited by TomB; 22 november 2006, 14:30.

      Comment


      • #4
        Re: Model gevraagd

        als alles gelukt is, zou ik graag een opname van die vrachtwagen willen zien hier, lijkt me wel leuk.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Model gevraagd

          Wij hebben iemand op BD gevonden


          Als er resultaat is, post ik de foto hier wel eens.

          Comment

          Working...
          X