Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help!! Fototime!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Help!! Fototime!

    Ik ben ten einde raad.
    Een paar weken geleden kreeg ik de raad van iemand hier op BD om mijn foto's op de Fototime site te zetten omdat dit makkelijk is als je zelf geen site hebt en de foto's wil linken naar een andere site. Nu is mijn proeftijd ten einde, ik wilde mijn lidmaatschap betalen maar om één of andere reden wordt mijn visakaartnr niet aanvaard. Bijgevolg alle foto's die erop stonden zijn verwijderd. Mijn Engels is niet zo denderend dus misschien heb ik iets over het hoofd gezien.
    Mijn vraag is nu hoe betalen de meeste van jullie het lidmaatschap op dergelijke site's zoals fototime en pbase? Omdat de meesten van jullie pbase gebruiken kan ik misschien eventueel overschakelen. Voor mij maakt het niet uit als ik maar mijn foto's op een niet al te ingewikkelde manier kan linken.
    Wie wil en kan me helpen?

    @mimi
    "There is no path
    You create it
    Once you set out to walk it"

    Canon 350D + canon 28-135 IS USM

  • #2
    Hallo mimi,

    Het is natuurlijk moeilijk om van hiet uit te zeggen wat en mis ging, ik was er ook niet bij hé.
    Ik ben al meer dan twee jaar bij Fototime en ik gebruik steeds mijn Visa zonder ook maar een enkel probleem.Ik ben een voorstander van fototime tegenover Pbase, vooral voor hun steengoede software en de privacy die ze kunnen bieden.Ik zou zeggen probeer nogmaals een account aan te maken en dan via de Visa te betalen. Veel succes en je mag me altijd eens bellen voor je dit doet dan kan ik eventueel tegelijk mee volgen op het scherm waar je mogelijk een fout gemaakt hebt.

    Mijn telefoonnummer kan je verkrijgen door me een mail te sturen via mijn profile.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Bedankt digipics, één van dees dagen maak ik een nieuwe account aan en probeer het opnieuw. Fototime is inderdaad heel makkelijk in het gebruik.
      Zal wel nog niet voor direct zijn, ben een beetje ziekjes (griepje) toch bedankt voor de reactie. Heb je toevallig messenger? dat werkt misschien makkelijker bij het direct oplossen van problemen.

      Groetjes........
      @mimi
      "There is no path
      You create it
      Once you set out to walk it"

      Canon 350D + canon 28-135 IS USM

      Comment


      • #4
        Beste Mimi
        Waarom betalen indien gij gratis webspace hebt bij uw provider.

        Groetjes

        Comment


        • #5
          Originally posted by Donmimmo
          Beste Mimi
          Waarom betalen indien gij gratis webspace hebt bij uw provider.

          Groetjes
          Omdat dat voor mij een beetje moeilijk is. Naar ik begrepen heb moet je wat verstand hebben van html-taal ofzoiets en daar ken ik de ballen van (sorry voor de uitdrukking) . Met fototime ging het uploaden, linken leggen, formaat wijzigen, albums maken enz allemaal heel simpel voor een leek als ik, daar wil ik graag een bijdrage voor betalen (+- 25€ per jaar).
          Toch bedankt voor de reactie
          Groetjes.........


          @mimi
          "There is no path
          You create it
          Once you set out to walk it"

          Canon 350D + canon 28-135 IS USM

          Comment


          • #6
            Probleem is ondertussen al opgelost, nog eens digipics, héél er bedankt voor de vriendelijke en vlotte bijstand die ik van u gekregen heb!!!!
            Als ik voor u ooit eens iets kan doen, ge roept maar hé!

            Groetjes.........
            @mimi
            "There is no path
            You create it
            Once you set out to walk it"

            Canon 350D + canon 28-135 IS USM

            Comment

            Working...
            X