Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Think she got the look..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Think she got the look..


  • #2
    Re: Think she got the look..

    Knap model, maar vind dat haar truitje niet zo goed past bij de achtergrond. Beide dezelfde kleur.

    Comment


    • #3
      Re: Think she got the look..

      En BH-bandje toch maar even wegwerken misschien ?
      Of nog beter ..geen BH dan heb je dat probleem niet meer

      Comment


      • #4
        Re: Think she got the look..

        een heel mooie look.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Think she got the look..

          Voor mij steken de twee lijnen van de achtergrond op een vervelende manier in het hoofd van het model.
          Vooral de voeg tussen de twee tegels zou ik weggewerkt hebben.
          David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

          Comment


          • #6
            Re: Think she got the look..

            Ik vind het niet zo geslaagd. The looks heeft ze zeer zeker! maar ik mis de frisheid in uw foto. Werk eens met een reflectiescherm en probeer hierdoor wat lichtpuntjes in haar ogen te krijgen. De ogen komen nu veel te donker uit.

            Ook de uitsnede zou ik zeker kiezen tot net boven het stukje mouw wat er rechts uitkomt (rechts beneden in de hoek). Ik twijfel ook aan je scherpstelling => ogen?

            Greetz, RonnyE

            Comment


            • #7
              Re: Think she got the look..

              Mooi model om te zien foto ook alleen de nabewerking vind ik minder.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Think she got the look..

                Oorspronkelijk geplaatst door RonnyE Bekijk bericht
                Ik vind het niet zo geslaagd. The looks heeft ze zeer zeker! maar ik mis de frisheid in uw foto. Werk eens met een reflectiescherm en probeer hierdoor wat lichtpuntjes in haar ogen te krijgen. De ogen komen nu veel te donker uit.

                Ook de uitsnede zou ik zeker kiezen tot net boven het stukje mouw wat er rechts uitkomt (rechts beneden in de hoek). Ik twijfel ook aan je scherpstelling => ogen?

                Greetz, RonnyE
                Hieronder uitsnede uit het geheel ; niet verscherpt
                Opname werd gemaakt op 800asa , f5.0 en 1/160sec met 135mm objectief;
                Zoals je hier duidelijker kan merken werd er bijgeflitst, zij het heel weinig ..
                In het rechteroog kan je zien vanwaar het daglicht kwam ; glazen dak ... om 17h op een uiterst sombere zondagnamiddag.. dus heel weinig

                Comment


                • #9
                  Re: Think she got the look..

                  ja ik heb gezien dat je geflitst had maar de ogen vallen nogal donker uit en de lichtpunten in de ogen zijn niet echt duidelijk. Een reflectiescherm kan wonderen doen het vlak iin de ogen is dan ook iets groter dan nu.

                  Greetz, RonnyE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Think she got the look..

                    Oorspronkelijk geplaatst door dg Bekijk bericht
                    Voor mij steken de twee lijnen van de achtergrond op een vervelende manier in het hoofd van het model.
                    Vooral de voeg tussen de twee tegels zou ik weggewerkt hebben.
                    Ben volledig akkoord met de mening van dg.
                    IK persoonlijk zou de achtergrond egaal hebben gemaakt....mogelijkheden genoeg met PS.
                    Look en houding model is natuurlijk dik in orde.

                    Maar we weten dat NOël beter kan,,,,volgens mij doet hij 't met opzet,,,,om reacties uit te lokken,,,,en lacht dan in zijn vuistje....
                    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Think she got the look..

                      Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver Bekijk bericht
                      Ben volledig akkoord met de mening van dg.
                      IK persoonlijk zou de achtergrond egaal hebben gemaakt....mogelijkheden genoeg met PS.
                      Look en houding model is natuurlijk dik in orde.

                      Maar we weten dat NOël beter kan,,,,volgens mij doet hij 't met opzet,,,,om reacties uit te lokken,,,,en lacht dan in zijn vuistje....
                      Heb die voeg wel met opzet niet weggecloond ; zal dat wellicht wel doen als ik er ooit eens een afdruk van maak..
                      Hangt er allemaal van af wat je doelstelling is met de foto achteraf ...
                      Wil je de beste zijn op fotowedstrijden en dergelijke ... voeg weg en nog enkele andere kleine mankementen corrigeren ..
                      Wil je het model imponeren , maak dan de achtergrond extra rommelig , verander je belichting zodat ze uiteindelijk onherkenbaar is en noem het geheel dan kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Think she got the look..

                        another great advert for stepping up to Canon. Stunning.

                        Comment

                        Working...
                        X