Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oude fabrieken of gebouwen waar?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • oude fabrieken of gebouwen waar?

    hoi beste forumbezoekers

    ik zou graag binnenkort een fotoshoot willen doen met me'n nichtje ,maar ze zou graag foto's willen van in oude vervallen gebouwen je weet wel ,ruiten stuk gaos enz

    waar vind ik zulke gebouwen en kun je ze betreden
    weten jullie er zijn ,laat het me zeker weten
    ikzelf ben van de kempen antwerpen



    alvast bedankt
    danny

  • #2
    Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

    dan kan ik je kasteel mesen in lede adviseren



    alex
    Website : www.alextimmermans.com
    Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
    Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

    Comment


    • #3
      Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

      Idd, vooral de "theaterzaal"

      Makkelijk toegankelijk, de minst rotte locatie die ik ken in België. Vallend puin en ontbrekende vloeren kom je er gelukkig niet tegen. Kortom ideaal om met je nichtje een verlaten locatie te bezoeken
      www.fotofolio.be

      Comment


      • #4
        Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

        Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun Bekijk bericht
        Idd, vooral de "theaterzaal"

        Makkelijk toegankelijk, de minst rotte locatie die ik ken in België. Vallend puin en ontbrekende vloeren kom je er gelukkig niet tegen. Kortom ideaal om met je nichtje een verlaten locatie te bezoeken
        wel eerst ff Apeldoorn bellen

        Comment


        • #5
          Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

          Om je een ideetje te geven waarvoor je moet zoeken als je er bent:




          Dit is de theaterzaal, éénmaal je erin bent heb je 1 voordeel: voor je het weet ben je terug beneden. Hij is makkelijk te bereiken als je een beetje puzzelt en lenig bent ...
          www.fotofolio.be

          Comment


          • #6
            Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

            Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun Bekijk bericht

            Edit mod JLP: Foto verwijderd uit quote om leesbaarheid te bevorderen.

            zie je rechts smalle brugje over de gang lopen? was vroeger de steun van de grond die er ooit was, via dat heb ik het theater kunne binnegaan, mijn partner in crime die niet gauw bang was heeft wel efkes gepast voor dat en is mooi blijven wachten, nu, gelijk had ze, bij elke stap die ik zette in het theaterke had ik het gevoel dat het me laatste ging zijn
            Last edited by JLP; 22 november 2006, 22:18.

            Comment


            • #7
              Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

              Damn, en ik die net heb voorgesteld dat het een veilige locatie is
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

                Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun Bekijk bericht
                Damn, en ik die net heb voorgesteld dat het een veilige locatie is
                Le valdor is wel veilig en heeeeeel mooi voor mooie nichtjes te trekke

                Comment


                • #9
                  Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun Bekijk bericht
                  Vallend puin kom je er gelukkig niet tegen.
                  Als ik de foto's dan bekijk vraag ik me af hoe die brokstukken allemaal op de grond terecht komen
                  --
                  Play Drakensang - a free online mmorpg

                  Comment


                  • #10
                    Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Perrush Bekijk bericht
                    Als ik de foto's dan bekijk vraag ik me af hoe die brokstukken allemaal op de grond terecht komen
                    Géén vrees, das allemaal "gefotosjopped"
                    www.fotofolio.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun Bekijk bericht
                      Om je een ideetje te geven waarvoor je moet zoeken als je er bent:

                      Edit mod JLP: Foto verwijderd uit quote om leesbaarheid te bevorderen.

                      Dit is de theaterzaal, éénmaal je erin bent heb je 1 voordeel: voor je het weet ben je terug beneden. Hij is makkelijk te bereiken als je een beetje puzzelt en lenig bent ...
                      Nou laat je wel het absoluut meest vervallen en gevaarlijk stuk zien van Mesen.
                      Er is toch echt wel meer te zien dat de theaterzaal, en die tevens een stuk veiliger zijn

                      alex
                      Last edited by JLP; 22 november 2006, 22:17.
                      Website : www.alextimmermans.com
                      Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                      Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                      Comment


                      • #12
                        Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

                        Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
                        Nou laat je wel het absoluut meest vervallen en gevaarlijk stuk zien van Mesen.
                        Er is toch echt wel meer te zien dat de theaterzaal, en die tevens een stuk veiliger zijn

                        alex
                        die 2 gangetjes in het rechtse deel? is idd het enige stabiele! het volledige linkse deel is nog veel slechter dan dit theaterke, het middendeel is 50% levensgevaarlijk en de kerk zelf is ook klaar om in elkaar te vallen...

                        Comment


                        • #13
                          Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

                          Oorspronkelijk geplaatst door T-design Bekijk bericht
                          die 2 gangetjes in het rechtse deel? is idd het enige stabiele! het volledige linkse deel is nog veel slechter dan dit theaterke, het middendeel is 50% levensgevaarlijk en de kerk zelf is ook klaar om in elkaar te vallen...
                          HUH ??, je hebt nog het internaatgedeelte met betonnen vloeren wat perfect begaanbaar is, de kelders en niet te vergeten de kapel. Er is dus genoeg te zien buiten de theaterzaal !!
                          Website : www.alextimmermans.com
                          Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                          Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

                          Comment


                          • #14
                            Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

                            In de kapel (kerk) vallen dagelijks stukken naar beneden.

                            De TS vraagt naar een verlaten locatie om met zijn nichtje naartoe te trekken, wij tonen aan dat Mesen niet bepaald de beste locatie is om als noob door te wandelen. Iedereen wil zijn grenzen verleggen, laatst ben ik met T-design in een locatie geweest terwijl dat ze hem in volle kracht aan het slopen waren ... wij verleggen ook onze grenzen. We willen Mesen niet als een makkelijke en veilige locatie voorstellen. Bezoek Le Valdor, ideaal voor dit soort van werk. Je moet steeds denken aan de veiligheid van je model als je dit soort locaties uitkiest.
                            www.fotofolio.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: oude fabrieken of gebouwen waar?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Kayrun Bekijk bericht
                              Bezoek Le Valdor, ideaal voor dit soort van werk. Je moet steeds denken aan de veiligheid van je model als je dit soort locaties uitkiest.
                              Nu kom ik hier een paar "verwijzingen" naar Le Valdor tegen, maar volgens mijn laatste info is het al gesloopt.
                              (gesloopt door een erkend bedrijf en niet door "bezoekers")
                              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                              Comment

                              Working...
                              X