Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

handleiding Metz SCA3000

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • handleiding Metz SCA3000

    Kan iemand me de handleiding bezorgen van flitser METZ SCA3000 en adapterstuk SCA3701 ?

    mvg

  • #2
    Re: handleiding Metz SCA3000

    Oorspronkelijk geplaatst door Kregro Bekijk bericht
    Kan iemand me de handleiding bezorgen van flitser METZ SCA3000 en adapterstuk SCA3701 ?

    mvg
    www.metz.de staan praktisch alle manuals, zowel engels als duits

    Comment


    • #3
      Re: handleiding Metz SCA3000

      SCA3000 is geen flitser maar een protocol-adapter tussen de camera en de flitser die de TTL-functie bevat. Naargelang merk en type camera heb je een andere SCA3000-adapter nodig. Alle info op de metz-webstek.

      Comment


      • #4
        Re: handleiding Metz SCA3000

        Even voor alle duidelijkheid :

        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

        Comment


        • #5
          Re: handleiding Metz SCA3000

          Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
          De tip die ik geef is volledig legaal, op de site van Metz. is toch niets mis mee?

          Comment


          • #6
            Re: handleiding Metz SCA3000

            Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
            De tip die ik geef is volledig legaal, op de site van Metz. is toch niets mis mee?
            Ik denk dat de MOD boodschap aan de poster (Kregro) zelf gericht is en niet aan jou, Rudy
            Greetz Geert.
            Canon gerief...

            Comment


            • #7
              Re: handleiding Metz SCA3000

              De handleidingen die je volledig legaal bij Metz kan downloaden zijn in 6 talen waaronder het nederlands.
              Da's tenminste service !

              Comment


              • #8
                Re: handleiding Metz SCA3000

                Oorspronkelijk geplaatst door GeertB Bekijk bericht
                Ik denk dat de MOD boodschap aan de poster (Kregro) zelf gericht is en niet aan jou, Rudy

                Was meer een algemene opmerking en aan niemand in het bijzonder gericht , Als de link van Rudy niet legaal zou zijn geweest , was deze , met een uitleg persoonlijk aan Rudy , al verwijderd geweest.

                Was dus meer preventief ...
                Last edited by Hanske; 22 november 2006, 08:53.
                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

                Comment

                Working...
                X