Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bartok of Konijn of ... ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bartok of Konijn of ... ?

    Hello,

    sorry voor het zoveelste topic ivm welke winkelier, maar wou even horen naar de meningen van de mensen hier ivm Bartok te hasselt.

    Vroeger lagen zijn prijzen aan de hoge kant, mede daardoor, maar vooral door de enorm onvriendelijke behandeling ben ik naar Duitsland gegaan voor mijn body te kopen.

    Ze zijn nu echter verhuisd en op hun opendeurdag ben ik even binnen gesprongen. Héél vriendelijk onthaald geworden en zonder aankoopintenties werd ik naar boven uitgenodigd, naar hun 'Pro materiaal verdieping'.

    Heb daar rustig kunnen rondkijken en zelfs een 1D, 5D en dergelijke kunnen proberen. Ik merkte ook dat hun prijzen gezakt zijn en nu zeer competitief zijn. Ik heb nadien ook met de zoon van Bartok nog een leuk gesprek gehad.

    Mijn vraag nu, zijn er al mensen die bij Bartok dingen hebben gekocht? Wat is je ervaring? Ik wil specifiek weten of je geen materiaal koopt (duurdere lenzen vooral dan) dat al 1 jaar of langer stof heeft liggen verzamelen.

    Ik ga binnenkort degelijk glas kopen en wil geen lens hebben die daar al een tijdje in de kast heeft gelegen. Ik wil dus ook 2 jaar garantie hebben minstens, dus in België blijven is de boodschap denk ik?!

    Hopelijk krijg ik wat respons...
    Last edited by mitChill; 20 november 2006, 11:23.
    ...Canon EOS D...
    .:Mijn website in opbouw:.

  • #2
    Re: Bartok of Konijn of ... ?

    Mijn ervaring...als het over lenzen gaat, kunnen de prijzen soms serieus verschillen...en dan zou ik toch zeker eens kijken bij konijn, corne of topfoto.

    Grt,
    JanMetDePet
    Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

    Comment


    • #3
      Re: Bartok of Konijn of ... ?

      Geloof me, Bartok zit er niet veel langs, soms zelfs goedkoper!

      En ik wil zowiezo 2 jaar garantie, dus topfoto valt af.
      ...Canon EOS D...
      .:Mijn website in opbouw:.

      Comment


      • #4
        Re: Bartok of Konijn of ... ?

        Corné geeft ook 2 jaar garantie hoor.
        1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

        Comment


        • #5
          Re: Bartok of Konijn of ... ?

          Wat ik mij afvroeg:

          Topfoto = geheugenkaart = sdcard?

          In duitsland is er ook een Topfoto-online. Wordt die misschien bedoeld?
          http://kasper.photography & Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Bartok of Konijn of ... ?

            Op canon en Sigma lenzen heeft u in Belgie drie jaren waarborg.
            Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

            Comment


            • #7
              Re: Bartok of Konijn of ... ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
              Wat ik mij afvroeg:

              Topfoto = geheugenkaart = sdcard?

              In duitsland is er ook een Topfoto-online. Wordt die misschien bedoeld?

              topfoto.de
              ...Canon EOS D...
              .:Mijn website in opbouw:.

              Comment


              • #8
                Re: Bartok of Konijn of ... ?

                is er bij bartok een pro-materiaal verdieping ??? toen ik daar een paar maanden geleden de woorden : "nikkor 80-200 2.8 en sigma 7.-200 2.8" liet vallen stonden ze bijna te bleiten "zo'n lenzen kan je hier niet testen want die zijn nooit op voorraad etc" en die lenzen zijn toch nog niet echt helemaal top of the bill... en qua prijzen...de vermeldde lenzen waren bij bartok toen nog steeds ongeveer €200 duurder dan bij konijn, corné ed, of het nu verandering in gekomen is weet ik niet

                vriendelijke groeten, dimidub
                ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
                http://www.flickr.com/photos/dimidub/

                Comment


                • #9
                  Re: Bartok of Konijn of ... ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door DimiDub Bekijk bericht
                  is er bij bartok een pro-materiaal verdieping ??? toen ik daar een paar maanden geleden de woorden : "nikkor 80-200 2.8 en sigma 7.-200 2.8" liet vallen stonden ze bijna te bleiten "zo'n lenzen kan je hier niet testen want die zijn nooit op voorraad etc" en die lenzen zijn toch nog niet echt helemaal top of the bill... en qua prijzen...de vermeldde lenzen waren bij bartok toen nog steeds ongeveer €200 duurder dan bij konijn, corné ed, of het nu verandering in gekomen is weet ik niet

                  vriendelijke groeten, dimidub
                  Zo waren ze idd een aantal maanden geleden. maar ik heb de indruk dat dat één jong gastje (ik denk de zoon van ..., Sven dacht ik dat hij heet) wat slimmer is en sinds de verhuis naar de nieuwe winkel hebben ze idd een pro afdeling. Ze wisten mij te zeggen dat ze pas pro verdeler van Canon waren geworden en van Nikon ook dacht ik (of ze hebben mij dit wijs gemaakt). Ze waren maar al te trots. En qua prijzen zijn ze een van de goedkoopste in vgl met de gangbare winkels als Konijn, CVI, topfoto, ... .

                  Daarmee dat ik dus eens benieuwd was naar ervaringen van mensen... . Ze zijn correct in hun prijzen, ik woon heel dichtbij en heb al twee vriendelijke verkopers gevonden, waaronder de zoon (denk ik).
                  Last edited by mitChill; 20 november 2006, 14:52.
                  ...Canon EOS D...
                  .:Mijn website in opbouw:.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bartok of Konijn of ... ?

                    bij bartok zeg ge de prijs van b.v. top-foto.de
                    en zij passen de prijs wel aan op een paar € na
                    (dat heb ik toch voorgehad voor een tamron)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bartok of Konijn of ... ?

                      Gerust kopen bij Bartok; Sven en of Jeroen zal je wel een goeie prijs maken.
                      Ik heb onlangs mijn AF-S Nikkor 2.8 17-55mm bij hun gekocht. Betere prijs dan bij Konijn, zelfs beter dan bij Corne. BTW Lens gewoon uit voorraad kunnen meenemen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bartok of Konijn of ... ?

                        En zijn het recente serienummers?
                        ...Canon EOS D...
                        .:Mijn website in opbouw:.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bartok of Konijn of ... ?

                          Wou eens gaan kijken naar de website van Bartok (om te zien of de prijzen idd zo scherp zijn), maar blijkbaar werkt hun webshop nt...
                          Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                          http://www.orlik.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bartok of Konijn of ... ?

                            Heeft een tijdje gegaan, met hun prijzen. Maar blijkbaar zit deze nog in test, kijk maar in het adres. Snap het ook niet van hen want tegenwoordig is dit toch de nieuwe 'etalage'...
                            ...Canon EOS D...
                            .:Mijn website in opbouw:.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bartok of Konijn of ... ?

                              die website ligt de helft van de tijd "plat" het is eigenlijk wel heel jammer zoals je zegt want denk dat een heel deel van de forummers hier een pak van hun "online-tijd" besteden aan het virtueel windowshoppen (kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken maar aan zichzelf kent men de wereld )

                              vriendelijke groeten, dimidub
                              ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
                              http://www.flickr.com/photos/dimidub/

                              Comment

                              Working...
                              X