Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De maskers vallen nog niet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De maskers vallen nog niet

    Vanmiddag een mini-shoot gehad, waarvan hier in de gauwte een van de resultaten. Model is natuurlijk Nancy.

    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

  • #2
    Re: De maskers vallen nog niet

    Mag ik zeggen dat ik deze 1000x beter vind dan die vorige maskers?

    Ogen
    Kleur
    Scherpte
    Symmetrie

    Een minpuntje... ik heb hem niet gemaakt

    Doe deze ook maar in den HOF.
    Hulde aan het team
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

    Comment


    • #3
      Re: De maskers vallen nog niet

      Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Mag ik zeggen dat ik deze 1000x beter vind dan die vorige maskers?

      Ogen
      Kleur
      Scherpte
      Symmetrie

      Een minpuntje... ik heb hem niet gemaakt

      Doe deze ook maar in den HOF.
      Hulde aan het team
      Tja, die vorige was een proefshoot. Maar nu hadden we wat extra kleding, schmink en attributen. En dan kan er nét iets meer. Alhoewel, een uur voorbereiding, een half uur om alles er af te krijgen en een uur voor de opnamen...

      En Nancy wou compenseren voor het feit dat ze de bodypainting had gemist. Dus hebben we zelf maar wat gekliederd.

      Leon
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

      Comment


      • #4
        Re: De maskers vallen nog niet

        Oorspronkelijk geplaatst door Fullator Bekijk bericht
        Tja, die vorige was een proefshoot. Maar nu hadden we wat extra kleding, schmink en attributen. En dan kan er nét iets meer. Alhoewel, een uur voorbereiding, een half uur om alles er af te krijgen en een uur voor de opnamen...

        En Nancy wou compenseren voor het feit dat ze de bodypainting had gemist. Dus hebben we zelf maar wat gekliederd.

        Leon
        Ik heb nog wel wat spuitbussen in de studio dus je mag met haar altijd langskomen als je wilt Ik klieder ook wel wat in de richting hahaha.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: De maskers vallen nog niet

          Prima foto !

          Ik zou nog dichter durven gaan of croppen tot net boven Nancy haar oren en tot net buiten haar handen.
          Moet je eens proberen ( desnoods met enkele stukken papier op uw scherm om de crop te zien ).
          Maar ik vind hem dan nog veel sterker. Die ogen, die handen, die fronsels aan de mouwen komen veel beter tot hun recht.

          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment


          • #6
            Re: De maskers vallen nog niet

            Ik had hier het idee dat het masker wat rechter mocht komen, alsook wat kleurtjes erbijhalen
            Bij het croppen is het altijd wel iets, dus ik heb maar iets gekozen...
            Itt Lieven heb ik wel respect voor het volledige masker


            Last edited by maGuy; 20 november 2006, 03:59.

            Comment


            • #7
              Re: De maskers vallen nog niet

              Kleurtjes van McGuy vind ik ook wel beter uitkomen eigenlijk...

              Heeft ze haar haar zwart geverfd? Wil ik wel eens volledig zien dan...

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: De maskers vallen nog niet

                hmm...ik vind 'm beter met de oorspronkelijke kleuren.

                Met de crop ga ik wel akkoord, alhoewel de foto nu al heel goed is, kan hij mss nog iets intiemer door wat dichter te croppen.

                Heel leuk idee in ieder geval
                ~TDN
                fotoblog: www.tdn9.be

                Comment


                • #9
                  Re: De maskers vallen nog niet

                  Aaaah hier is ie dan!!
                  Ik vind de kleuren wel wat flets op het origineel...
                  De kleuren op de tweede foto komen beter uit op het masker zelf, maar de handschoentjes zijn wat overdone, en het wit op de huid is helemaal omzeep, de crop is wel beter vind ik persoonlijk.
                  Maar zeker eens proberen die kleuren op het masker aan te passen.

                  [aanpassing]
                  Nog eens naar het origineel gekeken... ik denk dat het goude kleur van het masker beter zou uitkomen indien de achtergrond niet wit zou zijn, maar bordeau.

                  Zijn er nog uit deze reeks? Want ik wil meer hoor...

                  Groeten, Cahor

                  Comment


                  • #10
                    Re: De maskers vallen nog niet

                    Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
                    Aaaah hier is ie dan!!
                    Ik vind de kleuren wel wat flets op het origineel...
                    De kleuren op de tweede foto komen beter uit op het masker zelf, maar de handschoentjes zijn wat overdone, en het wit op de huid is helemaal omzeep, de crop is wel beter vind ik persoonlijk.
                    Maar zeker eens proberen die kleuren op het masker aan te passen.

                    [aanpassing]
                    Nog eens naar het origineel gekeken... ik denk dat het goude kleur van het masker beter zou uitkomen indien de achtergrond niet wit zou zijn, maar bordeau.

                    Zijn er nog uit deze reeks? Want ik wil meer hoor...

                    Groeten, Cahor

                    Bij de oorspronkelijke shoot heb ik Joeri in mijn studio geassisteerd. De backdrop was toen bordeau. Nancy kreeg er niet genoeg van, en wou de dag daarop terugkomen. We hebben toen, met het oog op een zwart-wit bewerking, de achtergrond naar 15% grijs teruggebracht.

                    Zoals de kleuren op de oorspronkelijke foto waren, doen ze het meest recht aan het onderwerp. Dus ik zou zeker niet het kleurcontrast verhogen, want ik hou het graag natuurlijk. Bovendien bevalt de exacte gradatie van het goudgalon, de handschoenen en het masker me perfect.

                    Wat de cropping betreft: daar kan ik inkomen, maar volgens mij is het niet nodig hier het hoofd af te snijden. De foto is echter al een cropping van een driekwart totaal en er blijven nog nauwelijk 5 megapixels over van de oorspronkelijke 16,7. Haal ik nog meer weg, dan haal ik misschien de 3 megapix niet, en dus niet de norm voor stockfoto's.

                    Joeri zal het hier gemakkelijker hebben: hij gebruikte een Fuji GX680 middenformaat camera. Enkele tientallen miljoenen pixels dus. Dat ding is enorm, en maakt bij elke opname een lawaai alsof er een straaljager overkomt. Lijkt me niet iets voor vogelfotografie .

                    Maar ik heb er inderdaad nog. Misschien zet ik er vanmiddag nog twee bij.

                    Fullator
                    Fullator
                    Fotostudio Candela Zone
                    website: http://www.chronax.be
                    website: http://www.marquisemodels.eu

                    Comment


                    • #11
                      Re: De maskers vallen nog niet

                      Oorspronkelijk geplaatst door CaHoR Bekijk bericht
                      het wit op de huid is helemaal omzeep
                      Dat was helaas moedwillig. Ik ben niet thuis in dat maskergedoe en ik vroeg mij maar af waarom oren en nek toch zo lelijk waren... Ik veronderstel dat het er allemaal bijhoort, want had ervoor in topics al over witte make-up gehoord.

                      Maar voor mezelf vond ik het niet duidelijk genoeg make-up, dus bracht mij eerder in verwarring over de gezondheid van die persoon

                      Wat is er bv allemaal met die oren gebeurd? Zijn die echt en enkel gewit? Er lijkt ook extra kreukeling in te zitten. Wat is dat?

                      Comment


                      • #12
                        Re: De maskers vallen nog niet

                        Wel, ik vind de versie van MaGuy meer geslaagd door de kleuren en de crop. De make-up in de nek daarentegen....

                        Comment


                        • #13
                          Re: De maskers vallen nog niet

                          ik vind de tweede versie stukken beter, omdat bij de eerste haar oortjes en nek net plastiek lijken

                          maar naast dat, is het echt een PRACHTPLAAT!
                          spring gerust eens binnen op mijn site: http://lienzutterman.20mn.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: De maskers vallen nog niet

                            ik vindt die 2de op snx trekken oke mij gedacht !! maja ge weet wa ik gezegt heb he

                            Comment


                            • #15
                              Re: De maskers vallen nog niet

                              Zeg jongens, 't is de bedoeling dat het hier een plezant forum is eh. Niemand zoekt problemen hoor nancy. Een beetje opbouwende kritiek mag altijd toch? Daar kunnen we alleen maar uit leren


                              En als je fotograaf liever niet heeft dat maguy z'n fotos bewerkt, dan kan hij altijd een pm sturen en ik ben zeker dat maguy dat begrijpt.
                              Last edited by TDN; 22 november 2006, 00:17.
                              ~TDN
                              fotoblog: www.tdn9.be

                              Comment

                              Working...
                              X