Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Digital Photo

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Digital Photo

    Wow, het nieuwe Februari nummer van Digital Photo is weer super.
    Ditmaal met op den CD veel filmpjes over hoe je foto's kan bewerken.
    Dit is echt een keigoed blad met CD.
    Ik heb 't al jaren, en telkens verbaasd het mij iedere maand met weer prachtige workshops in PS.
    Ik gebruik ook veel van hun technieken in m'n eigen workshops, die ik dan omzet van PS naar Corel PhototPaint.
    Echt de moeite. en nu ook iedere maand een vergelijkende teste van digitale fototoestellen, scanners en printers...

  • #2
    Zeker weten Mic, het is ook mijn favoriete blad sinds ik met digitale fotografie bezig ben.
    Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

    Comment


    • #3
      Ik heb reeds hier en daar rondgekeken bij verschillende krantenwinkels maar Digital Photo heb ik nog niet kunnen vinden.
      Is dit magazine hier te verkrijgen of moet je geabonneerd zijn ?
      Aan jullie reacties te zien, lijkt me dit de moeite waard !
      Bestaat er een site van dit magazine ?



      Nikon D70

      Comment


      • #4
        http://www.emapmagazines.co.uk./photography.shtml
        Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
        Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

        Comment


        • #5
          Originally posted by sjim
          Ik heb reeds hier en daar rondgekeken bij verschillende krantenwinkels maar Digital Photo heb ik nog niet kunnen vinden.
          Is dit magazine hier te verkrijgen of moet je geabonneerd zijn ?
          Aan jullie reacties te zien, lijkt me dit de moeite waard !
          Bestaat er een site van dit magazine ?
          Ik heb een krantenwinkel en ik heb al mijn leveranciers gebeld maar er is er geen enkel die dit tijdschrift kent .
          Eén denkt dat het Digital Photo FX GB is.
          De volgende titels zijn wel beschikbaar: Digital Photo FX GB; Digital Photo User GB; Digital Photographer US, Digital Photography Made; Total Digital Photography.

          Cypho
          Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

          Comment


          • #6
            Ok, heb het genoteerd, ga dadelijk effe de stad is, op zoek naar dat blad - moet het nu ook hebben! Thanks, Mic ...
            Sam greetzzzzzzz U
            -------------------------------------------
            Never apologize for showing feeling.
            When you do so, you apologize for the truth.
            -------------------------------------------
            Canon Stuff

            Comment


            • #7
              Originally posted by cypho
              Originally posted by sjim
              Ik heb reeds hier en daar rondgekeken bij verschillende krantenwinkels maar Digital Photo heb ik nog niet kunnen vinden.
              Is dit magazine hier te verkrijgen of moet je geabonneerd zijn ?
              Aan jullie reacties te zien, lijkt me dit de moeite waard !
              Bestaat er een site van dit magazine ?
              Ik heb een krantenwinkel en ik heb al mijn leveranciers gebeld maar er is er geen enkel die dit tijdschrift kent .
              Eén denkt dat het Digital Photo FX GB is.
              De volgende titels zijn wel beschikbaar: Digital Photo FX GB; Digital Photo User GB; Digital Photographer US, Digital Photography Made; Total Digital Photography.


              Zo noemde het ook vroeger Digital Photo FX klopt.
              Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

              Comment


              • #8
                Bedankt Tribal, ik heb het al in dienst gezet .
                Cypho
                Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                Comment


                • #9
                  Ik heb echter één probleem met het blad,nl. de tijd om alle oefeningen te doen!

                  Keigoed blad!

                  groetjes,
                  Kristien
                  Olympus E500
                  take the time it takes so it takes less time...
                  www.pnh.be

                  Comment


                  • #10
                    Ik probeer het blad al geruime tijd vast te krijgen via mijn krantenwinkel en heb ondertussen al verschillende magazines gekregen maar nog geen Photo Digital.... De brave man (die van de krantenwinkel) doet ongelooflijk zijn best maar krijgt het blijkbaar niet gerealiseerd Nu vroeg hij of ik niet aan de "barcode" van het tijdschrift kon geraken, dan kan hij via die weg het juiste bestellen? Wil iemand aub mij de barcode eens mailen? Of eventueel bruikbare gegevens die op de cover vermeld staan?
                    Ik zal u eeuwig dankbaar zijn!
                    Peter
                    Turn beauty inside out!

                    Canon Stuff

                    http://users.telenet.be/Drah/

                    Comment


                    • #11
                      Wat is dat nu?
                      Een krantenhandelaar kan het toch gewoon bestellen???
                      Mijn dagbladhandelaar heeft het voor mij besteld, al jaren geleden, en nu ligt iedere maand, mijn lijfblad, bij hem in de rekken...
                      Ik was enkele jaren geleden dit blad eens tegengekomen in een Duitse winkel in Aken. Toen ik het aan mijn dagbaldhandelaar liet zien, heeft hij het gewoon besteld. No problem.
                      En nu lees ik met veel plezier de workshops PS en de cameratesten en...en... en...
                      Tja, tot nu toe ben ik nog geen enkel, ik herhaal, nog geen enkel blad tegengekomen dat hieraan kan tippen.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Drah
                        Ik probeer het blad al geruime tijd vast te krijgen via mijn krantenwinkel en heb ondertussen al verschillende magazines gekregen maar nog geen Photo Digital.... De brave man (die van de krantenwinkel) doet ongelooflijk zijn best maar krijgt het blijkbaar niet gerealiseerd Nu vroeg hij of ik niet aan de "barcode" van het tijdschrift kon geraken, dan kan hij via die weg het juiste bestellen? Wil iemand aub mij de barcode eens mailen? Of eventueel bruikbare gegevens die op de cover vermeld staan?
                        Ik zal u eeuwig dankbaar zijn!
                        Peter
                        dit is de barcode van het februari nummer...
                        9771460680033
                        Als je van België ben, ga dan eens kijken bij een vroegere Bigg's, daar ligt het in de rekken of probeer het eens te bestellen bij de Standaard, dat lukt ook wel denk ik.
                        het is een product van emapmagazines, misschien dat dit ook wel helpt bij de bestelling...
                        succes,
                        Kristien
                        Olympus E500
                        take the time it takes so it takes less time...
                        www.pnh.be

                        Comment


                        • #13
                          Wreed bedankt Kristien, zal het morgenvroeg onmiddellijk doorgeven!
                          Peter
                          Turn beauty inside out!

                          Canon Stuff

                          http://users.telenet.be/Drah/

                          Comment


                          • #14
                            Drah zeg tegen je krantenverkoper dat het blad te krijgen is bij AMP. Het staat wel onder de naam "Digital Photo FX GB".
                            Cypho
                            Panasonic DMC-FZ1000, Sony RX100 M3

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by cypho
                              Drah zeg tegen je krantenverkoper dat het blad te krijgen is bij AMP. Het staat wel onder de naam "Digital Photo FX GB".

                              Klopt vroeger was het "Digital Photo FX".
                              Ik ben in mijn kast enkele oude exemplaren gaan opsnorren.
                              Maar die benaming FX is al meer dan een jaar niet meer gebruikt...

                              Comment

                              Working...
                              X