Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben mijn eerst digitale camera gaan halen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ben mijn eerst digitale camera gaan halen

    Hoi,

    Ben gisteren mijn eerste digitale camera gaan afhalen in Keerbergen bij Perfect Memory. Vriendelijk, correct. Het is een Olympus C-730 geworden met ineens 2x xD 128 MB (69 euro per stuk maar)

    Voila. Tis eigenlijk voor mijn vrouw , ga dat volgende vrijdag geven. Zal er zelf ook wel mee spelen natuurlijk.

    groetjes,
    Arvid
    Groetjes,
    Arvid


    Reis- en fotowebsite

  • #2
    mee spelen --> met je vrouw of je toestel ?

    alé laat de fotookes maar komen hé
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      ik denk met beiden, en laat de foto's maar door komen amest.
      Vr.groeten Discus
      Canon G2
      http://home.hccnet.nl/r.toor/

      Comment


      • #4
        Heb ook mijn eerste dig cam gekocht bij Memory Perfect in Keerbergen, een Fuji S602Z, via internet (bestelling doorgefaxt).
        Slechts 764 Euro incl. verzending. Betaling pas na ontvangst door overschrijving! Correcte winkel en snelle levering.
        Manu.

        Comment


        • #5
          Proficiat met de aankoop en veel plezier ermee...

          PS: fotokes terwijl ge met uw vrouw aan't spelen bent, zijn hier niet toegelaten

          Comment


          • #6
            Buurman, van harte gefotociteerd met uw aankoop. Mag ik het al komen zeggen aan uw vrouw, of is het een verrassing?

            Dames en heren van het forum.
            Toen ik vorige week ergens foto's aan het nemen was, kwam mijn overbuur eens praten over zijn interesse voor digitale fotografie.
            Ijverig member als ik ben, vertelde ik Arvid dat ik alles geleerd had op het forum van Belgiumdigital.
            Bleek dat de man zelf ook al lid is.
            En wellicht aangestoken door mijn enthousiasme, is hij al naar de fotoboer gelopen.
            En zo zitten we al met 2 members in onze straat van 10 huizen.
            Wat is de wereld toch klein hé?

            Comment


            • #7
              ---------------------------------------------------------------------------------------------------
              Quote :
              Buurman, van harte gefotociteerd met uw aankoop. Mag ik het al komen zeggen aan uw vrouw, of is het een verrassing?

              ---------------------------------------------------------------------------------------------------


              Merci, maar Neeeeeeeeeeeeeeeee ni doen. Tis een verassing he. Pas volgende week vrijdag.

              Had hem eerst bij Photoshoppingcenter.De besteld maar voor nieuwere camera's heeft die blijkbaar leveringsproblemen. En Bij Perfect Memory was hij al bij al net iets goedkoper door de betere prijs van de xD kaartjes (89 euro normaal en in duitsland, nu 69 omdat ik de camera tegelijk kocht -> is nogal stom natuurlijk om alleen die kaartjes te kopen niet? ). Hij licht nu verstopt in de kast tot volgende week Kan eigenlijk niet echt wachten, maar ja.
              Groetjes,
              Arvid


              Reis- en fotowebsite

              Comment

              Working...
              X