Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Eos 300D doet nog steeds niks !!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Eos 300D doet nog steeds niks !!

    Ik ben woest,ontzettend woest.
    Mijn Canon geeft een lekkere error 99.Ik heb vervolgens alle ander lenzen uitgeprobeerd (canon lenzen).
    Nop,niks ,error 99.Het ligt dus aan de body.
    Ik dus camerea met orginele lens opgestuurd en via email een bevestiging gekregen en gevenen voor de reparatie van de body.
    Wat doen de kojo's nu ze repareren de lens ,die ik dus niet heb opgegeven en de body ,die ik dus wel heb opgegeven voor reparatie.
    Ja en dan krijg je het,120 eurie voor de lens ??
    126 eurie voor de body.
    Men krijgt de handel thuisgebracht en niks doet het.
    Blijkt dus dat het klepje van de body voor de accu hebben gehouden.
    Met als resultaat dat de camera dus niet kan functioneren en bij navraag dat ze niks hebben kunnen ontdekken.
    Of anders gezegd 256 eurie lichter voor een reparatie die ze niet hebben uitgevoerd en het accuklepje achter hebben gehouden.
    Dat is dus Canon service Benelux
    Aankomende maandag ga ik toch eventjes een mooi telefoontje plegen,dat als dat niet opgelost wordt en ik mijn camera niet heelhuids en gerepareerd krijg ze een juridische schadeclaim aan de broek krijgen.

    P.s. camera was 3.5 weken onderweg en men krijgt hem nog defecter terug dan als hij was toen ik hem opstuurde.


    Ik hou jullie op de hoogte

  • #2
    Re: Canon Eos 300D doet nog steeds niks !!

    Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
    Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
    --------

    Comment


    • #3
      Re: Canon Eos 300D doet nog steeds niks !!

      Oorspronkelijk geplaatst door Peter Wauben Bekijk bericht
      Ik ben woest,ontzettend woest.
      Mijn Canon geeft een lekkere error 99.Ik heb vervolgens alle ander lenzen uitgeprobeerd (canon lenzen).
      Nop,niks ,error 99.Het ligt dus aan de body.
      Ik dus camerea met orginele lens opgestuurd en via email een bevestiging gekregen en gevenen voor de reparatie van de body.
      Wat doen de kojo's nu ze repareren de lens ,die ik dus niet heb opgegeven en de body ,die ik dus wel heb opgegeven voor reparatie.
      Ja en dan krijg je het,120 eurie voor de lens ??
      126 eurie voor de body.
      Men krijgt de handel thuisgebracht en niks doet het.
      Blijkt dus dat het klepje van de body voor de accu hebben gehouden.
      Met als resultaat dat de camera dus niet kan functioneren en bij navraag dat ze niks hebben kunnen ontdekken.
      Of anders gezegd 256 eurie lichter voor een reparatie die ze niet hebben uitgevoerd en het accuklepje achter hebben gehouden.
      Dat is dus Canon service Benelux
      Aankomende maandag ga ik toch eventjes een mooi telefoontje plegen,dat als dat niet opgelost wordt en ik mijn camera niet heelhuids en gerepareerd krijg ze een juridische schadeclaim aan de broek krijgen.

      P.s. camera was 3.5 weken onderweg en men krijgt hem nog defecter terug dan als hij was toen ik hem opstuurde.


      Ik hou jullie op de hoogte

      Daarom reparaties altijd via één van de grotere Canon wederverkopers aanbieden bijvoorbeeld Grobet of Konijnenberg.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

      Comment


      • #4
        Re: Canon Eos 300D doet nog steeds niks !!

        Als je vooraf zeker weet wat er stuk is (de body in dit geval), dan had je eigenlijk ook niet meer mogen opsturen dan de body alleen. Nu zal er wel ergens een foute beschrijving van het defect doorgegeven zijn, en daarom heeft de technieker de lens ook helemaal nagezien.


        Maar ze moeten natuurlijk ook wel zorgen dat alle onderdelen (klepje van de akku) weer op hun plaats zitten vooralleer ze het toestel terugsturen.

        Ik hoop voor jou dat alles zo snel mogelijk weer in orde komt .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment

        Working...
        X